Gå til innhold

Themes og Wallpapers til k750?


Anbefalte innlegg

Heisann, bare lurte på om noen hadde noen themes og wallpapers og gjerne screensavers til k750 å dele. Fikk telefonen i går, digger den:) Vi har jo allerede en meldingstone seksjon, men hva med å feks dele det man har av themes, ringetoner osv i denne tråden?

Mvh

-totto

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd ett k700 theme, og det funka ikke. Fikk beskjed om at filen var "skadet" og ikke kjørbar. Det themet var såpass fett at jeg tror jeg skal konvertere det til k750 format, legger det ut her dersom jeg gjør det:) Theme creator rocks:D

Lenke til kommentar

Har løst mysteriet:)

Ta ett k700 theme, og åpne det i Theme Creator 1,7. Du vil da få beskjed om at themet ikke er versjon 4 kompitabelt eller noe i den duren, så gjør programmet om themet automatisk og du kan bruke det på k750. Jeg la inn ett animert theme (skal legge det ut her senere) fra k700 på pcen, åpna det i Theme Creator og lagra det igjen, voilà så kunne det brukes på k750 gitt:)

Loves it!

-totto

Lenke til kommentar
Har løst mysteriet:)

Ta ett k700 theme, og åpne det i Theme Creator 1,7. Du vil da få beskjed om at themet ikke er versjon 4 kompitabelt eller noe i den duren, så gjør programmet om themet automatisk og du kan bruke det på k750. Jeg la inn ett animert theme (skal legge det ut her senere) fra k700 på pcen, åpna det i Theme Creator og lagra det igjen, voilà så kunne det brukes på k750 gitt:)

Loves it!

-totto

Det er ikke noe mysterium i det hele tatt, K700 støtter 2 animasjoner, K750 støtter 4.

Du kan tilogmed endre ikonene i menyene om en så ønsker det.

:thumbup:

 

K700 themes kan ikke brukes i K750, men kan konverteres som nevnt ovenfor.

Lenke til kommentar

22:42:15: Can't create registry key 'HKCU\Software\Sony Ericsson\Sony Ericsson Themes Creator' (error 1021: kan ikke opprette en statisk undernøkkel under en dynamisk overnøkkel.)

22:42:15: Can't open registry key 'HKCU\Software\Sony Ericsson\Sony Ericsson Themes Creator' (error 2: systemet finner ikke angitt fil.)

22:42:15: Can't create registry key 'HKCU\Software\Sony Ericsson\Sony Ericsson Themes Creator\Default' (error 1021: kan ikke opprette en statisk undernøkkel under en dynamisk overnøkkel.)

22:42:15: Can't open registry key 'HKCU\Software\Sony Ericsson\Sony Ericsson Themes Creator\Default' (error 2: systemet finner ikke angitt fil.)

22:42:15: Can't set value of 'HKCU\Software\Sony Ericsson\Sony Ericsson Themes Creator\Default\PhoneID' (error 2: systemet finner ikke angitt fil.)

 

 

 

Dette for noe tull??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...