Fnd Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hei! Har ett lite problem her! Når jeg logger inn på msn så kommer det opp f. eks "du har 2 nye e-postmeldinger". Dette er greit nok, det er bare at når jeg trykker på linken så leter den fram masse url'er bla bla bla, men helt på slutten, rett før selve innboksen kommer opp så fryser den.. Den klarer ikke lete fram akkurat det siste der og det er veldig irriterende..! Det jeg gjør nå for å få mailen til å funke er å gå innom Outlook Express, men dette synes jeg er en veldig tungvint måte når man bare kan klikke på den linken i msn! Har sjekket at cookies er aktivert og sikkerhetsinnstillingene mine er på Egendefinert.. Mvh Fredrik Dahl
_Adler_ Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Velkommen til forumet Men denne posten hører nok bedre hjemme i "Nettjenester" enn i Pc-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor. Har raportert til en moderator.
SkyMarshall Arts Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg har ikke noe svar på dette her sånn egentlig, men jeg har samme problemet med inpoc.no og dnb.no i Firefox. Jeg må gå inn i Internet Explorer for å få kjørt hele scriptet på de sidene. Andre sider funker ikke i Explorer, men igjen helt fint i Firefox. Har du prøvd å bytte mellom browserne å sjekke? Just a suggestion my friend
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå