Gå til innhold

Epstein, Jagland og resten av eliten


Anbefalte innlegg

Skrevet
Baranladion skrev (20 minutter siden):

Altså, jeg stoler ikke på FBI jeg heller, de har frigitt noe,  langt etter fristen, og sensurert alt utennom Clinton (satt veldig på spissen). Så det er nok helt klart motiver eller tanker bak hva som frigjøres og når. Men at det som frigjøres skal være masse oppdiktet informasjon for å sette enkelte personer i et dårlig lys, eller destabillisere nasjoner eller kontinenter tror jeg mindre på. 

HAdde alt dette om Mette Marti vært oppdiktet hadde man nok fått masse protester og forsøk på å tilbakevise informasjon, men det er klart at det kan fremdeles skje, er mye mer som skal frem i lyset og dette er langt fra ferdig., 

Ja, helt enig. Det vil være millioner av dokumenter, mye vilt og sant, mye vilt og usant, noe trivielt og sant og noe trivielt og usant. I kategorien "vilt og usant" vil det feks garantert ligge oppdiktere anmeldelserer skrevet av folk som enten ikke er riktig navla, eller som har forsøkt å sende inn dritt om folk de ikke liker. 

Og det er helt okei at du ikke deler de samme tankene som meg. For ingen av oss vet 100% så da blir det gjetninger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten var Epstein den fødte partyfikser for amerikansk overklasse eller så er dokumenter med MetteMarits navn på beordret offentliggjort av en barnslig fornærmet Trump.

Nå unngår han Epstein-fokuset på seg selv noen uker til…..

  • Liker 1
Skrevet

Børge brende nevnes også ser jeg. Noe må han vel utrette på de privatjet turene kloden rundt ørten ganger i året. 

  • Liker 2
Skrevet
Duriello skrev (19 timer siden):

Jeg har screenshots av norske magafolk på face som sier at ice agentene skulle hatt 3-4 menn til, for å kvele Pretti med kroppsvekt fremfor å kaste bort kuler.

Regner med at det er noen som følger med på disse svina. Kan jo ikke poste her pga personvern. LoL. 🙄

Shit! Det er mye p(syke) folk... 😵‍💫

  • Liker 1
Skrevet
leticia skrev (5 minutter siden):

Shit! Det er mye p(syke) folk... 😵‍💫

Ja.. Det som er skremmende er at de skriver det uten noe forsøk på å skjule hvem de er, noe som tyder på at det blir mer og mer normalisert... 😵‍💫

  • Liker 1
Skrevet

Jeg har lenge ment at vi bør avskaffe monarkiet "mens leken er god".

Etter de siste avsløringene rund Mette Marit og Epstein, så føler jeg at det er vanskelig å akseptere henne som dronning i Norge ( noe hun kommer til å bli om relativt kort tid).

Vi er nødt til å løfte monarkiet til en toppsak i valget 2029, dersom det ikke skjer noe innen det.

I beste fall så setter hun smilefjes når hun skriver om overgrep mot mindreårige. I værste fall var hun fullt ut med på hans overgrep/orgier.


Dette går ikke. Vi må løfte avskaffelsen av monarkiet opp på dagsorden!

  • Liker 7
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
WiiBoy skrev (5 minutter siden):

Jeg har lenge ment at vi bør avskaffe monarkiet "mens leken er god".

Etter de siste avsløringene rund Mette Marit og Epstein, så føler jeg at det er vanskelig å akseptere henne som dronning i Norge ( noe hun kommer til å bli om relativt kort tid).

Vi er nødt til å løfte monarkiet til en toppsak i valget 2029, dersom det ikke skjer noe innen det.

I beste fall så setter hun smilefjes når hun skriver om overgrep mot mindreårige. I værste fall var hun fullt ut med på hans overgrep/orgier.


Dette går ikke. Vi må løfte avskaffelsen av monarkiet opp på dagsorden!

For en tid vi lever i!

Skrevet
WiiBoy skrev (11 minutter siden):

Jeg har lenge ment at vi bør avskaffe monarkiet "mens leken er god".

Etter de siste avsløringene rund Mette Marit og Epstein, så føler jeg at det er vanskelig å akseptere henne som dronning i Norge ( noe hun kommer til å bli om relativt kort tid).

Vi er nødt til å løfte monarkiet til en toppsak i valget 2029, dersom det ikke skjer noe innen det.

I beste fall så setter hun smilefjes når hun skriver om overgrep mot mindreårige. I værste fall var hun fullt ut med på hans overgrep/orgier.


Dette går ikke. Vi må løfte avskaffelsen av monarkiet opp på dagsorden!

Ja, hadde hun vært politiker så måtte hun nok pent fratrådt vervet sitt. Jeg er forøvrig imot monarkiet på generelt basis, alltid vært. 

Skrevet
leticia skrev (1 minutt siden):

Ja, hadde hun vært politiker så måtte hun nok pent fratrådt vervet sitt.

Jeg skjønner fortsatt ikke helt hvorfor. Kan du forklare?

Skrevet
WiiBoy skrev (1 minutt siden):

Hva er det du ikke skjønner?

Hva hun har gjort som er så galt at hun måtte fratrådt en stilling. Om alle som har hatt kontakt med Epstein må fratre sine stillinger har vi ikke lenger rikinger, politikere eller militære ledere igjen.

  • Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg er skuffet over norsk presse.

Her snakkes det til stadighet om at tysk (og engelsk?) presse behandler kongehuset  mye «røffere» enn den norske.

I neste uke starter rettssaken mot sønnen til Mette Marit. Helsen hennes er allerede forverret. Pressen bryr seg ikke om at psykisk påvirker fysisk.


Jagland ser også ut til å ha gått i Epsteins felle eller falt for «sjarmen» hans, med et mulig familiebesøk på den beryktede øya, heldigvis for Mette Marit er hun ikke den eneste.

Jagland var i sin tid en mindre populær statsminister. 
Mette Marit har tilpasset seg kongehuset med en broket bakgrunn.  Nå kjører man på for å sverte henne,  mens hun er på tampen av Marius sin rettssak, samtidig som man vet at det bare er et tidsspørsmål før det blir lungetransplantasjon, en operasjon som mange ikke overlever.



 

Endret av Subara
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
3 minutes ago, frohmage said:

Hva hun har gjort som er så galt at hun måtte fratrådt en stilling. Om alle som har hatt kontakt med Epstein må fratre sine stillinger har vi ikke lenger rikinger, politikere eller militære ledere igjen.

Når hun skriver om hans overgrep mot mindreårige så legger hun på et smiletegn.

Hvordan kan du tolke det på en måte som er noen som helst akseptabelt?

Hva er din tolkning av det hun skriver??

  • Liker 8
Skrevet
frohmage skrev (17 minutter siden):

Jeg skjønner fortsatt ikke helt hvorfor. Kan du forklare?

Det begynner vel som det alltid pleier når en politiker har driti seg ut. Det dukker stadig opp nye ting som man har løyet om, ikke husker helt riktig tidspunkt osv. Så begynner snøballen å rulle fordi det blir for mange løgner eller misforståelser, dårlig husk, mye man enda ikke har sagt / har holdt skjult,  og man må til slutt gå.

Legg merke til at dette er oppskriften for hvorfor en politiker må gå, hun kan jo teknisk sett ikke gå fordi at rollen som kronprinsesse eller dronning ikke er mulig å fratre på samme måte som et politisk verv. At denne saken skulle "eksplodere" for henne nå, rett før rettssaken mot hennes sønn starter, er en elendig timing for hennes del, og sannsynligvis en ekstra påkjenning. Stakkars dame. 

  • Liker 3
Skrevet
WiiBoy skrev (3 minutter siden):

Når hun skriver om hans overgrep mot mindreårige så legger hun på et smiletegn.

Hvordan kan du tolke det på en måte som er noen som helst akseptabelt?

Hva er din tolkning av det hun skriver??

Jeg kan ikke si annet enn at jeg er sjokkert. MM kan da ikke være så dum, naiv og lite konsekvenstenkende at hun gjorde alt dette her? Litt kjipt å skrive dette, men kan sønnen hennes ha blitt utsatt for noe som ikke skulle skjedd?

  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
WiiBoy skrev (5 minutter siden):

Når hun skriver om hans overgrep mot mindreårige så legger hun på et smiletegn.

Sorry, jeg har ikke oversikt over alt som er utgitt, men hvor gjør hun det? I såfall høres det selvfølgelig ikke bra ut.

Skrevet
DukeRichelieu skrev (1 time siden):

Uavhengig av nøyaktig hva som har skjedd mellom Mette Marit og Epstein har hun hatt svært nær og hyppig kontakt med en på det tidspunktet kjent overgriper. Dette er vår kronprinsesse og kommende dronning. 

Haakon må ta ut skilsmisse.

Historien om Marius blir en søt godnatthistorie til små barn sammenlignet med dette. 

Tja, hvor alvorlig er egentlig dette. Epstein var tydeligvis en meget omgjengelig person som mange likte å omgås.
Ja, han ble dømt i 2008  for å ha kjøpt seksuelle tjenester av flere mindreårige jenter. Straffen var 13 måneders fengsel, men med frihet til å ta arbeid. Han var altså dømt, og hadde avtjent straffen i 2011 når MM først hadde kontakt.

Det er da ikke straffbart, og heller ikke umoralsk å ha kontakt med tidligere dømte personer. Det virker som alle prøver å "dømme" henne pga av ting som ble avsløt lenge etterat de avbrøt kontakten.

Slutt å leke skinnhellige, og forhold dere til virkeligheten.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Boing_80 skrev (8 minutter siden):

Jeg kan ikke si annet enn at jeg er sjokkert. MM kan da ikke være så dum, naiv og lite konsekvenstenkende at hun gjorde alt dette her? Litt kjipt å skrive dette, men kan sønnen hennes ha blitt utsatt for noe som ikke skulle skjedd?

Jeg syns man skal være ekstremt forsiktig med slike spekulasjoner. 

  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...