Gå til innhold

Nokia N70 - erfaringer, tilgjengelighet, osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet
jeg opplevde det samme...det kom seg når jeg skiftet til en "vanlig" ringetone...og så tilbake til mp3-ringetonen!

5520686[/snapback]

Det funker ikke her. Har prøvd med både ringetoner som er standard, mp3 på minnekort, og mp3 på telefonminnet. Ingenting fungerer.

5520787[/snapback]

Det funker hos meg, så lenge det ikke ringes med sjukt nummer... Da får jeg enten den irriterende standard nokia-ringetonen, eller så kommer det ingenting; verken vibrasjon eller lyd...

Er også en del andre ting som irriterer meg med telefonen, bl.a. at den er så forbanna treig, at man må kjøpe programmer som fulgte med de gamle telefonene, og at det tar 2 år å skru på den.. Men det går kanskje under at den er treig...

Er en del andre småting og, men kommer ikke på alt her og nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp kjøpt meg en N70, og er foreløpig veldig godt fornøyd.

Men det er en ting jeg ikke klarer å finne ut av. Når noen ringer, eller jeg får tekstmelding, så kommer kun nummeret opp og ikke navnet, (med et unntak) Jeg har sjekket om det er på grunn av dobbeltoppføringer i simkort eller flere navn med samme nummer eller andre artigheter.

Gode råd mottas med takk. Strengt tatt ikke noe stort problem, men irriterende, det er det.

Brynjar

Skrevet
..Men det er en ting jeg ikke klarer å finne ut av. Når noen ringer, eller jeg får tekstmelding, så kommer kun nummeret opp og ikke navnet, (med et unntak) Jeg har sjekket om det er på grunn av dobbeltoppføringer i simkort eller flere navn med samme nummer eller andre artigheter....

5526428[/snapback]

Du har kopiert over alle kontaktene fra Sim til telefonminnet? Ligger de kun på sim, vil ikke navnet komme opp, bare nr. Såvidt jeg husker...

Skrevet
Du har kopiert over alle kontaktene fra Sim til telefonminnet? Ligger de kun på sim, vil ikke navnet komme opp, bare nr. Såvidt jeg husker...

5527856[/snapback]

Jupp. I tilllegg synker jeg kontaktene med outlook, så alle kontaktene mine ligger på tlf.

Har forsøkt med å bare ha kontaktene på simkort, bare ha de på telefon, og å ha de begge steder.

Men like fullt er det kun når sjefen min ringer at det kommer opp navn. (Mulig sjefen min har spesielt bra karma, men tviler på at det er forklaringen :!: )

Skrevet

Et spørsmål, når man står i musikkspilleren i N70, så ser det ut som det er et vindu for å ha et bilde av albumet ellernoe sånt, hvordan legger man inn det slik at det vises i vinduet?

Skrevet

Sannsynligvis har det vært oppe før, men tråden begynner å bli så lang at jeg ikke orker å bla gjennom hele. Har nettopp gått fra min trofaste sliter av en 6600 til N70-1(?).

På min gamle telefon kunne man organisere bildene i galleriet i forskjellige mapper, og de ble liggende der.. På N70'en har jeg ikke klart å finne ut av dette. Man kan opprette album, selve filene blir fortsatt liggende i "root" med en gang jeg går inn på bilder i menyen. Det er vel en måte å organisere bildene på uten at alle blir liggende i én mappe for å si det sånn?

Blir litt rotete når man har mange bilder..

Skrevet
Et spørsmål, når man står i musikkspilleren i N70, så ser det ut som det er et vindu for å ha et bilde av albumet ellernoe sånt, hvordan legger man inn det slik at det vises i vinduet?

5566188[/snapback]

Du må legge bildet av coveret i tag'en til fila. Jeg gjør dette i mediamonkey hvor de har en funksjon hvor man kan tage filer fra amazon, da får man spørsmål om man vil lagre bildet av coveret i mappen til albumet eller i tag. Velger man tag her kommer også bildet opp på N70. Finnes sikkert andre måter å legge coveret i tag'en, men dette er metoden jeg bruker iaffall :)

Skrevet

Sånn jeg har forstått det er det to versjoner av N70; N70-1 og N705 (?).

N70-1 er treig og noen plagsomme feil på, mens hvis du vil ha vekk en del av disse feilene samt at telefonen blir raskere, ja da kan du oppgradere til N70-5 som gjør at du mister 3G?! Har ikke det kommet en sw som har rettet en del av de småfeilene, men som fortsatt har 3G? 3G er jo en viktig del av telefonen spør du meg.

Skrevet

eg tror da virkelig ikke at vist du oppgraderer din n70 med siste programvare så vil 3g funksjonaliteten forsvinne.. men er det noen som kan svare på dette n70-1 n70-2 n70-5 hva er dette betyr? la merke til at på pakken til min n90 sto det n90-1 :ohmy: hehe

Skrevet

Jeg har også funnet ut at jeg har N70-1, men vet ikke helt hva det innebærer. Har skumlest litt her og har forsåvidt fått med meg at 1'ern ikke er den modellen man bør kjøpe for å si det sånn. Men hva er "feil" med den?

Skrevet (endret)

Tror det har vært snakk om at N70-1 er ganske treg og noe med bakdekselet (?) Kan ikke forstå at hvis der finnes en oppdatering -enten den heter N70-2 eller N70-5, så burde disse problemene vært fikset samt at der fortsatt er 3G. Noen som har noen troverdige opplysninger i denne saken??

Endret av 260202

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...