Dʋgɢtung Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 SNART sommerferie? Hva er det for noe tull? Har hatt sommerferie i en uke allerede jeg hehe Hva? gni det inn? jeg? nei, aldri Har hatt sommerferie i to og en halv uke alt jeg Og det beste av alt er at jeg skal ha 14 mnd fri fremover ^^
applemania Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs
Fredrik Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 SNART sommerferie? Hva er det for noe tull? Har hatt sommerferie i en uke allerede jeg hehe Hva? gni det inn? jeg? nei, aldri Har hatt sommerferie i to og en halv uke alt jeg Og det beste av alt er at jeg skal ha 14 mnd fri fremover ^^ Ja, kom tilbake om noen måneder og si at det beste er fri i 14 måneder.
Dr. Mobius Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 *Tur til Hellas i juli *Ha besøk av jenta mi *Passe kattene til søstra mi når hun er i Ålesund *Forhåpentligvis stå litt på vannski
Sovietpig Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 skal 2 uker til mallorca skal nok også til lofoten en tur og jobber for bestemor resten blir slasking
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå