Gå til innhold

Trenger hjelp, seriøs pengemangel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg fikk mount på lvl 51.. er hunter.. kjøpte meg ei lilla bue på lvl 37, trengte ikke å kjøpe ny bue før på lvl 51:) angrer ikke.. gjore det utroolig mye enklere å lvl'e..

 

 

hva slags bue er det?

 

--

 

det er ikke krise om du ikke får mount når du er lvl 60

klarte meg fint uten mount ett par lvler(43) jeg og jeg tror du gjør det å ;)

 

 

du kan jo låne av guildmates, og betale tilbake etterhvert.

etter en run i SM fikk jeg 10G :D

Lenke til kommentar

hvis noen der ute har Mining og sliter med penger, så vil jeg anbefale å jogge rundt i Badlands å mine mithril. Det blir det fort penger på.

 

Jeg lånte 15g når jeg ble lvl 40.. også rei jeg rundt i badlands og mine'a mithril, tror jeg fikk nok mith på under en time til å betale tilbake

Lenke til kommentar

Jeg grinda troll i Strangelton. De droppa ganske bra med sølv cloth og en grønn ting i ny og ne. Ellers så selgte eg unna alt av lær er fant. Men urter funker sikkert bra det og. Men det tar tid ja. SM gir og godt med penger, men det tar jo tid og finne gruppe. Iallefall ei som fungerer. Men Viss Du har en kompis eller guildy oppe i 55+ så trenger du ikke mange runsa før du har 90 gull

Lenke til kommentar

Brukte 20-25 minutter på å rydde RFC i går solo (lvl 40 rogue). Resultatet ble ca 4-5g i ingredienser og items (19xStrange Dust, 5xGreater Magic Essence, 125xLinen Cloth++). Er vel ganske bra avkastning i forhold til tiden det?

 

Skal ta en runde i WC i dag tenker jeg og se hva det blir til der.

 

Mangler nå ca 40g på mount/ridingskill.

Lenke til kommentar

Brukte du 20 minutter på level 40? Er ikke det ganske lenge? Brukte ikke så lang tid med warrioren min da jeg var level 35 vet jeg.

 

Mitt beste tips er å pumpe mining/skinning fra level 30 og oppover. Skin og mine alt du finner og hiv det ut på AH. Selv copper får du en del for i store kvanta.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

SM + STV 4tw

 

Scarlet Monestary er kjapt og greit, og det er faktisk noen fine blå items der som går til vendor for 1.5+G. (illusionary, hypnotic, skuldern til herod pluss en del mer i cath delen)

 

har du skinning er stranglethorn vale det beste stedet å være i den levelen tror jeg.

jeg hadde lite spenn på 40, og lånte 62g av en kamerat. skinn raptorer og gorillaer som en gud, da blir det mye thick og heavy.

 

skaff deg de endeløse questene inne i BB som heter skullsplitter tusks, snuff og zanzil questen osv. de tar tusen år, men alle du dreper dropper en del sølv.

 

også de bloodsail folka dropper en del sølv, men de tar lang tid å soloe.

Lenke til kommentar

"Brukte du 20 minutter på level 40? Er ikke det ganske lenge? Brukte ikke så lang tid med warrioren min da jeg var level 35 vet jeg."

 

En rogue kan bare ta 1 og 1 mob (utenom med Blade Flurry) og jeg dreper ALLE mobsa i instancen. Tviler på at du brukte så veldig mye mindre tid i så fall.

 

Men dette var på siden av topic.

 

Anyway, har endel herbs ute til salgs også som lå og støvet i banken. Prøvde å selge fadeleaf i tradechannel i går. Forsøkte med 50s pr stk og det eneste jeg fikk tilbake var en tell med rå latter :whistle: Så jeg la de ut på AH til 2g pr 5 st (40s pr stk). Håper jeg får nok til mount på et par dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...