Gå til innhold

Trenger hjelp, seriøs pengemangel


Anbefalte innlegg

Joda. Nå runder jeg lvl 37 på druiden min, og har faktisk så mye som 3g og 50s. :huh: Fatter nesten ikke hva jeg har brukt så mye peng på. Men, mine bekymringer ang. mount er nå store, og jeg trenger noen gode tips til hvordan jeg skal tjene meg nok penger. Som proffesions har jeg herbalism og alchemy...

 

Gode tips, anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Farme ghosts i Scarlett, få med deg en guildmate eller noe, noen få elites før du kommer til graveyarden. lette mobs som dør fort og dropper bra :-)

 

Du kan også farme elementals i bad lands, de laveste er lvl 36-37 dropper vendor saker som du tjener bra på...

 

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Bruk litt tid i AH, se om du kan lage noe billig som ingen andre lager.

 

Alltid gjøre litt research på en vare før du legger den ut for salg.

 

Jeg har gjort MYE penger på "Iron Buckle" da jeg var eneste som gadd å lage til å legge på AH. 20 Iron = 40 Buckles, 5 Buckles = 60s ;)

Lenke til kommentar

Må bare si ifra at en av vennene mine hadde 70s på level 39 3/4.. Det er krise det, men han hadde heldigvis noen venner (meg bl.a. som han kunne låne av).

 

OnT: Ghosts @ Graveyard @ SM er bra å tjene penger på, lette å drepe, spawner fort. Noen elite i blant, men så lenge du passer på eller har en kamerat med deg går det fint.

Lenke til kommentar

Jeg tjente også en del på diverse blomster. Satte alchemien på pause for en liten periode mens jeg heller solgte ingrediensene. Enkelte blomster i stacker på 20 går for en god del gull, dog avhenger dette ekstremt fra tid til tid.

 

Ellers er vel SM og elemetals i Badlands som sagt en ok måte :) Og husk å samle vendor-trash! Enkelte greier med smådritt går for en god del sølv, f.eks whiskers hos panterne (eller tigrene eller noe) i Str. Vale.

Lenke til kommentar

Hvis du har enchanting som skill, kan du tjene en god del penger på Weapon Enchanting.. bare og rop ut i Trade kanalen i en stor by (Orgrimmar f.eks.) at du selger det, og du får mange som er interessert. Enchanting av ett våpen går for rundt 5 gull på serveren jeg spiller på (Dragonmaw) iallefall.

Lenke til kommentar

anbefaler heller å selge enchant komponentene som "råvarer" på AH. Tjener utrolig bra på det.

 

Et sveip gjenom RFC og disenchanting av alle grønne items der kan fort gi endel gull. Strange Dust selger vel for 40-60s pr stack som regel. Small Glimmering 30-40s og Large Glimmering for 60-80s.

 

Tilsvarende for WC (Horde) gir endel Soul Dust og annet snadder.

 

Med litt hjelp fra guildies kan du teame med folk som soloer andre steder for hurtig å få en ny instance du kan harve igjenom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg hadde ikke veldig mye penger selv, men uttalige runs i Scarlet Monestary og harvesting av Fadeleaf i Swamp of Sorrows payer opp temmelig bra ;)

 

Det er veldig få hele stacks (20 fadeleaf) med Fadeleaf på AH, så jeg klarer enkelt å få solgt en stack for 10g på null tid.

Lenke til kommentar

jeg fikk mount på lvl 51.. er hunter.. kjøpte meg ei lilla bue på lvl 37, trengte ikke å kjøpe ny bue før på lvl 51:) angrer ikke.. gjore det utroolig mye enklere å lvl'e..

 

 

Edit: beste måten å tjene peng på er å drepe ALT av humanoids.. f.eks massive slakt av lvl 10-15 får å grinde linen cloth.. tjene mye peng på det oxo..

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...