Gå til innhold

Liste over kjente bugs i K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nå oppgradert telefonen og hittil funnet 2 feil.

 

1. Musikknappen vil funker ikke uten headsett.

 

2. Telefonen er glad i å slå på musikken selvom jeg ikke har bedt den om det.

(Ligger i lommen med headsett tilkoblet.)

 

Noen andre her som har disse feilene?

Knappen skal ikke fungere uten headset slik jeg ser det. Da risikerer man at en plutseglig begynner å bråke i lommen. Når man bruker høyttaler ligger den vanligvis på bordet og det er derfor ikke så vanskelig å bruke programmet. Når man bruker headsett er den ofte i lommen, og det er greit å kunne bruke spesialknappene.

 

Det som derimot er kjempeplagsomt er når man går og hører på musikk, og tar av headsettet uten å tenke seg om (f.eks. når man kommer sent inn på et møte). Da går høytaleren på full f... Og den kan ikke stoppes med knappen på siden lengere, masse panisk fomling med tastelås og menyer da...

Lenke til kommentar
Det som derimot er kjempeplagsomt er når man går og hører på musikk, og tar av headsettet uten å tenke seg om (f.eks. når man kommer sent inn på et møte). Da går høytaleren på full f... Og den kan ikke stoppes med knappen på siden lengere, masse panisk fomling med tastelås og menyer da...

 

:!:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

hei,

 

Har GPRS problemet løst seg for de fleste? Jeg har fortsatt problemer, selv om jeg la inn den siste fw-oppdateringen i forrige uke. Bruker Teletopia. Det fungerte fint før jeg begynte å legge inn fw-oppdateringer. Skal teste med Tele2 nå for å se om det virker.

Lenke til kommentar

I det siste har jeg opplevd av og til at displayet blinker hvitt tre-fire ganger før skjermen kommer tilbake igjen. Det virker som telefonen blir restartet, og jeg tror tidtakere etc blir slått av. Opplever det kanskje en gang annenhver dag. Så langt er det ikke så plagsomt at jeg har tenkt å levere den inn til service.

Lenke til kommentar
Det som derimot er kjempeplagsomt er når man går og hører på musikk, og tar av headsettet uten å tenke seg om (f.eks. når man kommer sent inn på et møte). Da går høytaleren på full f... Og den kan ikke stoppes med knappen på siden lengere, masse panisk fomling med tastelås og menyer da...

 

:!:

Bare å plugge inn hodesettet igjen, det bør gå raskest. Men ja, må innrømme at jeg er engstelig for det også... Har ikke testet, men antar det går bra med lydløst da.

Lenke til kommentar

Nå er det ikke mulig for meg å koble telefonen til PC-en, den dukker oftest ikke opp på PC-en når jeg har koblet til USB-ledningen, og når den en sjelden gang gjør det, faller den ut etter ca. 1 minutt... kjedelig, og jeg vet at alle pinsene på USB-ledningen funker og på telefonen, og den begynner å lade hver gang jeg stapper den i USB-porten. Nå blir mobilen mindre aktuell som MP3-mobil, og også som kamera... DRITT!

Lenke til kommentar

Det eneste problemet jeg har med k750i er att minnebrikken detter j¤#li lett ut. Hvet om mange som har denne mobilen uten dette problemet, så jeg lurer på om det er andre som har opplevd dette problemet? Lurer på om det er en feil i rammen på mitt eksemplar av mobilen, siden igen andre så langt jeg hvet har dette problemet?

Lenke til kommentar

Har en, dere sikkert alle husker når jeg nevner den:

Hvis man ser på bildearkivet og går fort tilbake med å trykke fort på tilbaketasten (for de som ikke skjønte det) kommer det opp enten en linje eller skjermen blir full av dumme fargede pixler, (bare i 1 sekund) Er det noen som vet hvorfor dette skjer? Dere er jo gutter og jeg skjønner ikke så mye data å sånn... :( selv om jeg er mobil freak...

Lenke til kommentar
Har en, dere sikkert alle husker når jeg nevner den:

Hvis man ser på bildearkivet og går fort tilbake med å trykke fort på tilbaketasten (for de som ikke skjønte det) kommer det opp enten en linje eller skjermen blir full av dumme fargede pixler, (bare i 1 sekund) Er det noen som vet hvorfor dette skjer? Dere er jo gutter og jeg skjønner ikke så mye data å sånn... :( selv om jeg er mobil freak...

Jepp. samme her, men ville ikke kalle det et problem. Viser seg kun et millisekund liksom, så det er jo ikke noe farlig eller irriterende.

Lenke til kommentar

har hatt ett problem med min k750.

når jeg går inn å ser på bildene i vannrett modus og prøver å zoome inn, så henger telefonen seg sikkert 70% av gangene. Noen ganger er jeg så heldig at den ikke låser seg. Når den henger seg må jeg ta ut batteriet, sette det inn igjen selvsagt, og når jeg skrur på telefonen da blinker det hvitt og svart i noen sekunder før jeg kan tasta pin koden. Det er veldig irriterend. Noen andre som har hatt samme problemet?

 

jeg får heller ikke oppgradert telefonen.. i firefox kommer jeg ikke lengere enn til der jeg må godta og i ie kommer jeg dit jeg får lasta ned den oppgraderinga, men den blir ikke lasta ned.

 

Tenkte jeg skulle levere inn telefonen snart, eller hvertfall spørre om de kan gjøre noe :) ellers er jeg fornøyd med den :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har hatt telefonen i tre dager nå og har veldig lite feil på den men litt er det jo.Det første jeg merket var batterilokket.Jeg må klemme ganske hardt på telefonens bakside for å få på lokket.Nummer 2 er når jeg kobler telefonen til data'n og skal overføre til telefonminnet så blir det grafikkfeil i de øverste linjene,blir en skygge om det kan kalles det.Ellers så er jeg veldig fornøyd men jeg sitter her og vet at videokameraet på den forige softwaren var mye bedre en den jeg fikk som stock

 

Noen som vet hva som er nyeste softwaren og om de har klart og fikse problemet

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...