Gå til innhold

Hvilken Musikk avspiller?

xD^^

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilken musikk avspillingsprogram bruker du?

Jeg bruker WinAmp, men er på leting etter noe nytt....

Har dere noen anbefalinger....?

Gjerne gratis..

Endret av [KingNorthGarden]
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er foobar2000 helt overlegen alt annet jeg har prøvd. Det er en teknisk god spiller som kan konfigureres i veldig høy grad. Den appellerer mest til de som er mer interessert i en god spiller, enn tåpeligheter som skins. Den har gode dekodere, støtte for mange format, og gapless playback. Ønsker du derimot en spiller der utseendet/skins er prioritert, kan du nok hoppe over foobar2000.

Skrevet (endret)

Ja jeg har jo WinAmp nå, vet at mange bruker det....

Skal sjekke ut foobar2000 jeg :D

Endret av [KingNorthGarden]
Skrevet (endret)

Jeg synes nå fortsatt at han burde bruke winamp jeg da men... :dontgetit:

Edit: Trykk leif

Endret av DE1
Skrevet
' date='29/05/2005 : 21:03'] Ja...WinAmp er greit det....

Bruk Winamp du...men jeg vil ha noe annet...det går vel bra? ;)

Jaja, såklart...Hehe, må ikke føle noe press ;)

Skrevet
Bruker MediaMonkey, genialt til å organisere musiken din samt gjør tagging av filer såre enkelt.

Den synkroniserer og med iPod :yes:

Støtter den. Er sjeleglad for at jeg en gang tilfeldigvis fikk snusen i dette geniale programmet. De som prøver MM ser seg aldri tilbake.

http://www.mediamonkey.com

Skrevet

Brukte mye WinAmp-tidligere, nå har jeg gått over til iTunes siden jeg disponerer en iPod. Syns iTunes er genialt som pokker, har et greit brukergrensesnitt, og har alle funksjonene jeg trenger i en avspiller.

Skrevet
Brukte mye WinAmp-tidligere, nå har jeg gått over til iTunes siden jeg disponerer en iPod. Syns iTunes er genialt som pokker, har et greit brukergrensesnitt, og har alle funksjonene jeg trenger i en avspiller.

prøv mediamonkey. bedre enn iTunes på alle måter, samtidig som den funker opp mot iPoder.

Skrevet

MediaMonkey er fantastisk!

Kan også konfigureres til å bruke Winamp som avspeling viss du foretrekker det, då fungerer MM som eit musikkbiblotek der alle filene er organisert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...