Smooth Ceiling Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 (endret) Jeg har gjort alle main missions, så det er bare sideoppdrag og resten av de skjulte pakkene igjen (har bare funnet 64 eller noe slikt, uten guide). Holder på med rampages, har 24 så langt, men problemet er dette: Mange rampages fungerer ikke, d.v.s. jeg plukker oppdraget og begynner å drepe gang members, men telleren går ikke ned i det hele tatt. Har prøvd etter reloads og restarts, funker ikke. Så jeg må bare la de ligge foreløbig, hvilket er surt da jeg ønsker å få 100% før jeg kjøper GTA: SA. Tips? Å gjøre alt på nytt er fullstendig ute av bildet. Jeg hater noen av oppdragene intenst, og vil aldri gjøre de igjen. Så vidt jeg vet er save fila bare en enkel liste over hvilke oppdrag og sideoppdrag en har gjort, så kan det hjelpe om jeg re-innstallerer spillet? Har sjekket fler dedikerte GTA forums, men ikke funnet noe om dette (så langt). Edit: Har 1 rampage igjen nå, som fremdeles ikke funker, så det virker som det er litt tilfeldig. Håper SA har færre bugs enn VC.. Endret 30. mai 2005 av Sundiver
Elendil Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Eg ville prøvd å re-installere spelet. Det er no verdt eit forsøk.
Smooth Ceiling Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 (endret) Ja tror jeg skal gjøre det. Nå er det 1 unique jump jeg ikke får til.. hehe. Fant en oversikt på GTA forums, det er jump 7 som jeg ikke skjønner bæret av, eller ihvertfall ikke får noen "unique" beskjed når jeg utfører det. Et par jumps som visstnok var "very tricky", gikk på første forsøk, mens typisk nok de alle andre synes var enkle, var mer enn nok utfordrende for meg. De vanskeligste rampage oppdragene synes jeg var med Katana sverdet. Å løpe bort til en gjeng for å så slå dem alle ned med maks kraft og så bli banket så snart de reiser seg funket dårlig, så jeg fant en bedre måte å gjøre det (vil ikke komme med spoiler). Vel, når det er i havn, er det bare.. RC greiene, den frustrerende "playground" løypa som jeg tror jeg kan glemme uten gamepad, noen street races og de ring racene. Det er mer frustrerende enn moro (det andre street racet vant jeg på første forsøk av en eller annen grunn, men så brukte jeg ring bilen fra Sunshine Autos da). Dildo Dodo var ganske enkelt i forhold, men RC flyene og bilene oppfører seg som spermtroll på boler. Kort sagt, jeg kommer til å kjøpe GTA: SA før jeg har fått 100% i VC likevel.. Vigilante var piece of cake i en tank. Vel, etter at jeg forsto at det var meningen at jeg skulle følge etter og drepe de gule greiene på radaren, og ikke bare drepe alt rundt meg.. (noe som alltid er artig uansett!). Vet du forresten om en måte å f.eks. slå av default radio stations i alle farkoster, eller å sette det til MP3, da jeg er lei talkshows og de samme låtene om og om igjen? Det er alltid moro å stunte rundt i VC mens favorittmusikken spiller. Endret 1. juni 2005 av Sundiver
Elendil Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Desverre det veit eg ingenting om. Og om det i heile tatt går ann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå