jering Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Når jeg søker på "fornavn etternavn" på Google kommer det endel treff, f.eks. på kondolanseprotokoll på VG.no og forskjellige forum eller konkurranser hvor jeg har deltatt. Hvordan kan jeg fjerne disse treffene?
Admin'c Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 (endret) - fjerner treff. f.eks. -vg -ettellerannet De der OR NOT AND greiene har jeg ikke helt fått dreisen på evt gå inn på avansert søk, der har du en del ekstra valg Endret 29. mai 2005 av Admin'c
_Adler_ Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Når jeg søker på "fornavn etternavn" på Google kommer det endel treff, f.eks. på kondolanseprotokoll på VG.no og forskjellige forum eller konkurranser hvor jeg har deltatt. Hvordan kan jeg fjerne disse treffene? Mener du ikke å fjerne navnene dine helt fra Google, ikke bare å filtrere dem vekk!?
PureTamil Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Hva mener du? Ligger du ute på web, så ligger du ute på web. Da finner Google deg. Du må i så fall kontakte de webstedene som har lagt ut navnet ditt for å få det fjernet.
_Adler_ Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hva mener du? Ligger du ute på web, så ligger du ute på web. Da finner Google deg. Du må i så fall kontakte de webstedene som har lagt ut navnet ditt for å få det fjernet. Det kan hende han mener å fjerne all personlig info. fra Google sin cache, noe som ikke er mulig. Det var det jeg mente.
jering Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Jeg mente ikke å fjerne det fra cachen, bare å fjerne treffene på mitt navn.
_Adler_ Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg mente ikke å fjerne det fra cachen, bare å fjerne treffene på mitt navn. Da er det jo enkelt. Som Admin'c sa: -navnet du vil fjerne
PureTamil Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg mente ikke å fjerne det fra cachen, bare å fjerne treffene på mitt navn. Da er det jo enkelt. Som Admin'c sa: -navnet du vil fjerne Du misforstår jo helt. Det han vil er å unngå at andre kan finne hans navn via Google.
eucalor Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 du må kontakte sidene der navnet ditt er registrert. har selv blant annet fått fjernet en reportasje hos bergens tidendes nettavis og alle websiders referanse til denne, ved å sende mail til de aktuelle nettsidenes webansvarlige. fjernet ikke noe alvorlig, men ville begrense hvor mye og hvilken type informasjon om meg selv som ligger på nettet. antar at det er dette trådstarter også vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå