Gå til innhold

[løst]Forummoderator for Linux/UNIX-forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vi gjort før, da skjedde det ikke noe, det var derfor vi begynte å snakke om at det hadde vært greit å ha en moderator som var aktiv på nevnte forum.

Skrevet (endret)

Ja, må si meg sterkt uenig i det forumstyret har bestemt her.

Hadde jo vært mye lettere med en som er mye i Linux/Unix kategorien som kunne ryddet opp i stickyer, stengt feilposter osv... Også skaper det alltid litt ekstra entusiasme med en som har litt ekstra kunnskap, makt og respekt - Akkurat som jeg følte/føler med PoleCat i WDS-kategorien.

Endret av White Fox
Skrevet

QUOTE (White Fox @ 26/06/2005 : 23:10)
Ja, må si meg sterkt uenig i det forumstyret har bestemt her.

Hadde jo vært mye lettere med en som er mye i Linux/Unix kategorien som kunne ryddet opp i stickyer, stengt feilposter osv... Også skaper det alltid litt ekstra entusiasme med en som har litt ekstra kunnskap, makt og respekt - Akkurat som jeg følte/føler med PoleCat i WDS-kategorien.

Vel, som sagt tidligere både av meg og andre så få opp en ordentlig guide så rydder vi opp i det som står i topic..er ikke noe vits i å fjerne noe når det ikke kommer opp noe nytt..

Skrevet

Når det gjeld ønske om avsticky av FAQ-tråden må det komme eit bedre alternativ før ein stickytråd skal bli avløyst.

(og det er ikkje maks 3 stickyer i kvar kategori)

• 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...