pgdx Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Det har vi gjort før, da skjedde det ikke noe, det var derfor vi begynte å snakke om at det hadde vært greit å ha en moderator som var aktiv på nevnte forum.
White Fox Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 (endret) Ja, må si meg sterkt uenig i det forumstyret har bestemt her. Hadde jo vært mye lettere med en som er mye i Linux/Unix kategorien som kunne ryddet opp i stickyer, stengt feilposter osv... Også skaper det alltid litt ekstra entusiasme med en som har litt ekstra kunnskap, makt og respekt - Akkurat som jeg følte/føler med PoleCat i WDS-kategorien. Endret 26. juni 2005 av White Fox
pgdx Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Skrevet 26. juni 2005 Looks like we're talking to the hand, here...
b-real Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 QUOTE (White Fox @ 26/06/2005 : 23:10) Ja, må si meg sterkt uenig i det forumstyret har bestemt her.Hadde jo vært mye lettere med en som er mye i Linux/Unix kategorien som kunne ryddet opp i stickyer, stengt feilposter osv... Også skaper det alltid litt ekstra entusiasme med en som har litt ekstra kunnskap, makt og respekt - Akkurat som jeg følte/føler med PoleCat i WDS-kategorien. Vel, som sagt tidligere både av meg og andre så få opp en ordentlig guide så rydder vi opp i det som står i topic..er ikke noe vits i å fjerne noe når det ikke kommer opp noe nytt..
Jankee Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Når det gjeld ønske om avsticky av FAQ-tråden må det komme eit bedre alternativ før ein stickytråd skal bli avløyst. (og det er ikkje maks 3 stickyer i kvar kategori)
Ueland Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her
Anbefalte innlegg