Gå til innhold

hvilket hjemmeside program bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Jeg lurer bare på hvilke programmer folk bruker nå til dags, da de lager hjemmesider. Post navnet på programmet du bruker og sånn nedenunder........

eks. Frontpage, notisblokk ect.

Endret av G.Haaland
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Photoshop CS2 til grafisk behandling, Notepad2 til småkoding, TopStyle til CSS og Dreamweaver til (X)HTML og PHP (Code View).

Endret av Prodigy_
Skrevet

Synes ikke CS2 går tregere enn CS, men foretrekker CS.. Men når det kommer til Illustrator er CS2 _mye_ bedre!

Så tilbake til topic:

Photoshop CS til grafisk, TopStyle til HTML og CSS, PHP Designer 2005 til php.

Skrevet (endret)

Visual Studio 2005 BETA 2 til alt :D Eller, når jeg av en eller annen grunn må kode php, så går det mye i dreamweaver 2004. Bruker Photoshop CS2 til det grafiske..

Endret av Manoz
Skrevet

Bruker Notepad++ (før brukte jeg M$ Frontpage XP, men den endra for mye på koder og jeg fikk ikke ting slik jeg ville så jeg begynte å skrive kodene for hånd i Notepad++)

Til det grafiske bruker jeg GIMP. Før brukte jeg Photoshop Elements, men jeg fant ut at GIMP er bedre.

Som du sikkert skjønner ut i fra programmene er jeg en som bare lager litt web-design en gang i mellom og gidder ikke bruke penger på programmvare. Alt jeg nå bruker til web-design (og mye annet også) er freeware programmer.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...