Gå til innhold

Troll-byen mellom Darkshore og Moonglade


Anbefalte innlegg

For lenge siden en gang så jeg bilder fra en troll-by i fjella mellom Darkshore, men brydde meg ikke så veldig akkurat da. I kveld kjeda jeg meg sånn at jeg tenkte jeg skulle se om jeg fant den.

 

Ganske sikker på at det er hit jeg skal, men kommer meg rett og slett ikke oppi fjella der. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan komme meg dit?

 

Der skal være en liten samling stråhytter og massevis av troll som ikke gjør annet enn å stå og danse. De er nøytrale, men alliance kan angripe de(vet ikke om horde kan gjøre det).

 

Fant bildene på worldofwar.net forumet tror jeg, men de har omorganisert så de linker jeg finner ved hjelp av google er døde. Tror det var "Silkfire" som hadde vært der. Fant noen andre som hadde vært der ved hjelp av google, men han sa selvfølgelig "jeg kom meg dit uten exploiting, men jeg vil ikke bevise det ved å forklare hvordan jeg kom meg dit".

 

Noen som kan hjelpe meg? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, enten det eller fordi Blizzard har tenkt å legge de til i spillet senere (mye lettere å bare forandre litt på et fjell for å lage en sti dit enn å tvinge alle til å laste ned en diger patch).

 

Men vet at det skal gå ann å komme seg dit uten exploits og jeg gir meg ikke før jeg klarer det. :)

 

Er troll selv så må jo hilse på slekta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...