Gå til innhold

Hvordan ta opp på VHS?


Anbefalte innlegg

Hei=)

 

Jeg har planer om å ta opp en film som går på tv, men jeg vet ikke riktig hvordan jeg gjør dette :blush: Videospilleren jeg har er en "Panasonic NV-HD620". Hadde også vært greit om noen forklarte hvordan jeg kan stille inn videospilleren til å ta opp ditt og datt til ulike klokkeslett uten at jeg trenger å trykke på "rec" (eller noe sånt) med en gang programmet begynner.

 

Takker for alle svar :w00t:

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var et fantastisk nyttig innlegg: Hvordan ta opp på VHS...

 

Hva med å lese bruksanvisningen? Gå på http://www.google.com, eller bare finne noe annet nyttig å gjøre? Dra ut på byen, drikk øl. Lei filmen på DVD

Har leita etter den på google, men fant ingenting som kunne være til nytte. ;)

 

Btw: har ikke manualen...

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar

Playboy-avatar skal de ha... :!: Men stille inn en video kan de ikke... :p

Enten er du et kvinnfolk eller homo. Dette er såre enkelt.

Finn fram manualen. Det er den papir blekka som fulgte med spilleren.

Den biter ikke :D

 

Har du klart å rote bort manualen, ikke at jeg skjønner hvordan, så er det bare å søke på nett.

 

Etter noen minutter fant jeg feks. følgende, min homofile venn :love: :

http://support.panasonic.co.nz/docstore/NVHD620%20book.PDF

 

Er det kanskje Melodi Grand Prix junior du skal ta opp ? Dere liker jo sånt visst nok :thumbdown:

 

Lykke til :fun:

Lenke til kommentar

Den bruksanvisningen som dapre linket til er til en annen versjon (New Zealand + ??) enn den som er solgt i Norge. Det er ikke mye forskjell, men menyen for forhåndsinnstillinger er ikke lik trådstarters maskin. Anbefaller derfor bruksanvisningen som jeg linket til. Eneste forskjell her er at den har Video Plus istedenfor Show View, men det funker på samme måte.

Lenke til kommentar
Playboy-avatar skal de ha... :!: Men stille inn en video kan de ikke... :p

Enten er du et kvinnfolk eller homo. Dette er såre enkelt.

Finn fram manualen. Det er den papir blekka som fulgte med spilleren.

Den biter ikke  :D

 

Har du klart å rote bort manualen, ikke at jeg skjønner hvordan, så er det bare å søke på nett.

 

Etter noen minutter fant jeg feks. følgende, min homofile venn  :love:  :

http://support.panasonic.co.nz/docstore/NVHD620%20book.PDF

 

Er det kanskje Melodi Grand Prix junior du skal ta opp ? Dere liker jo sånt visst nok  :thumbdown:

 

Lykke til  :fun:

Nei, jeg er hverken kvinne eller homo, så du får lete videre. ;) Det er bare det at jeg ikke har brukermanualen lenger, og at jeg derfor trenger litt hjelp. Det er jo ikke noe problem å ta opp i seg selv, men med den videospilleren har jeg hatt en del problemer med nettopp dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...