Maynard James Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 hey, jeg er en lvl 34 hunter nå, og har bare 12 gold hvor burde jeg grinde for å skaffe cash til mount? hadde vært fint å hatt cash til ah stuff også men
Kyppre Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Det er akkuratt det. ikke bruk penger på AH, så skal du se at du får veldig mye mer penger. Siden du også har "Aspect of the Cheetah" er du ikke like avhengig av mount som andre. Siden Hunter får Mail-Armor på lvl 40 også så er det kjekt med litt penger til det også
XaF Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Hunters har det egentlig greit, de er så SYK til å grinde. Det er to viktige ting for åfå nokk til å få nokk penger til mount og armor. 1. Gring HUMANOIDS, det er mye humanoids i STV,arati og Deslolace. (Som hunter kandu jo kansje prøve å solo litt elites, bra med penger, drops og xp). 2. Ta SM og RFD runns. Her dropper mye bra utstyr somkan gå for MYE på AH, det er også en grei måte å skaffe deg litt utstyr selv.
MrLee Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 er du skinner, grind dyr/humanoids i stranglethorne.. kattene der dropper ofte bristley whiskers, som du får 7s for hos Vendor, og du kan skinne omtrent alt Og for all del, ikke bruk ett rødt øre på AH...(drops og/eller quest rewards er ca like gode som det du får til din lvl der...ellers koster det mer enn det smaker somregel...bytta ut blir det også) er lvl 39 har ikke brukt ett øre på AH og har 80-90g uten å ha grinda spesiellt for å få tak i det...
Iver. Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg, 49 sant nok, Hunter skaffer meg 50g på to dager..... jeg hadde 7g på lvl 34 men fimm kjøpt meg mount på lvl 38. grind humanoides, og tigresses i STV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå