Gå til innhold

Koss Skurre Pro


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Jeg har et Koss PortaPro headset, som skurrer i høyre kanal hver gang det er mye bass på sangen. Er headsetet sprengt, eller er det "meningen"/ mp3'en sin skyld?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde også trøbbel med hårstrå på elementet. Da skurrer det selvfølgelig.

Dersom du barberer deg på hodet som jeg og har hårstrå på rundt 0.5 cm må du blåse headsettet rent av og til.

 

:)

Jøss, jeg har hatt masse problemer med "lettsprengte" Porta Pro selv, og har sendt de inn hver gang. Pussig nok skjedde dette mens jeg var i Garden. Når du nå sier dette med håret og jeg legger to og to sammen...

Lenke til kommentar

Noen som veit om koss sin garanti gjelder på knekte ledninger? Jeg har et par Plug´er som har sett bedre dager, og som jeg godt kunne tenke meg å bytte ut...

 

det er jo snakk om bruksskade, og mannen i butikken jeg kjøpte pluggene hos sa det bare ver å glemme...

Lenke til kommentar
Opplevde det samme skurret faktisk på høyre side. Jeg sendte den til reparasjon fikk den tre uker senere, nå fungerer som den skal.

Husk at den har livstids garanti

Har tenkt å kjøpe Koss porta Pro og har hørt om den gode livsgarantien . Men gjelder garantien kun om du levere ødelagt set til den butikken der de er kjøpt. Det blir litt problem siden jeg har tenkt å handle på Deal.no Det ser ut som flere har tatt kontakt med Koss service før. Hvordan gjelder garantien egentlig? :hmm:

Lenke til kommentar

Som sagt mange ganger før her:

Den skal gjelde over alt, du kan levere den inn i hvilken som helst sjappe, selv om du ikke har kjøpt de der.

 

Garrantien skal gjelde uansett om bikkja di spiste de opp, eller om du mistet de under en dampveivals. Bare du har en liten bit av hodetelfonene igjen, holder det.

 

Capiche?

Lenke til kommentar
Som sagt mange ganger før her:

Den skal gjelde over alt, du kan levere den inn i hvilken som helst sjappe, selv om du ikke har kjøpt de der.

 

Garrantien skal gjelde uansett om bikkja di spiste de opp, eller om du mistet de under en dampveivals. Bare du har en liten bit av hodetelfonene igjen, holder det.

 

Capiche?

Er du sikker på dette? Du trenger altså ikke kvittering? Kjøpte mine på ECE.no, og for å slippe å sende dem inn prøvde jeg spaceworld. Men de sa at jeg selv skulle sende dem inn til Koss.

Lenke til kommentar

KOSS HODETELEFONER - GARANTIVILKÅR

 

Free Record Shop/Bravo tilbyr en garanti for Koss hodetelefoner solgt av Free Record Shop/Bravo

 

Garantien dekker:

- Utbedring av feil som oppstår ved normal bruk av produktet i hele produktets levetid.

 

Garantien dekker IKKE:

- Frakt/fra verksted

- Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk.

 

Ved alle reklamasjoner SKAL original kvittering følge varen.

 

Reparasjon sendes direkte inn til verkstedet av eier på følgende adresse:

 

BILLINGSTAD BEDRIFTSSERVICE AS

Billingstadsletta 46

1396 Billingstad

 

Merk sendingen: KOSS-SERVICE

 

Jeg fikk dette arket da jeg kjøpte den hos Free Record Shop, på Karl Johan.

Endret av Spidy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...