fntd Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Har problemer med popup som spretter opp fra pc'en... den kommer fram selv når jeg ikke er på nettet, og når jeg spiller. Noen som vet om noen program som kan stoppe det? Her er noen av de vanligste popupene som kommer:
fntd Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 Ennå en popup.... De kommer nesten hvert 20. sekund
kjeklulf Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hva mener du med "Selv når du ikke er på nettet"? Mener du "Selv når du ikke bruker nettleseren"? Du må være klar over at om du har en fast tilkobling så er du like mye "på nettet" selv om nettleseren ikke kjører. For å unngå denne typen meldinger må du deaktivere tjenesten messenger (har ikke noe med Windows Messenger eller MSN Messenger å gjøre). Forklaring finner du her: http://www.microsoft.com/windowsxp/using/s...e/stopspam.mspx
Pilot_ Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 (endret) Antagligvis fordi du har spyware på maskinen din. Last ned Ad-Aware og kjør det. Edit: Hvis du bruker Kazaa, kvitt deg med det! Det skaper stooore problemer. Endret 26. mai 2005 av Luzifer
kjeklulf Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Antagligvis fordi du har spyware på maskinen din. Last ned Ad-Aware og kjør det. Edit: Hvis du bruker Kazaa, kvitt deg med det! Det skaper stooore problemer. Denne typen popups har ingenting med Kazaa å gjøre og vil ikke bli hindret av å kjøre Ad-Aware eller liknende.
P-in-P Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 (endret) Antagligvis fordi du har spyware på maskinen din. Last ned Ad-Aware og kjør det. Edit: Hvis du bruker Kazaa, kvitt deg med det! Det skaper stooore problemer. Den siste påstanden der stemmer ikke! Med Kazaa Media Desktop så får du mye spyware som er nødt til å være installert for at det skal funke, mens Kazaa lite ikke skaper et eneste problem... Endret 26. mai 2005 av P-in-P
Pilot_ Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Antagligvis fordi du har spyware på maskinen din. Last ned Ad-Aware og kjør det. Edit: Hvis du bruker Kazaa, kvitt deg med det! Det skaper stooore problemer. Den siste påstanden der stemmer ikke! Med Kazaa Media Desktop så får du mye spyware som er nødt til å være installert for at det skal funke, mens Kazaa lite ikke skaper et eneste problem... Vet at Kazaa Lite er reint, men jeg mente selvfølgelig Kazaa Media Desktop da jeg skrev bare Kazaa. Sorry that!
zjulik Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Google casalemedia og se hva du finner ut. Men ikke gå til sia demses! AdAware skal kunne ta det, påstårem.
Zeph Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Last ned og scan med: - Ad-Aware - Spybot Search & Destroy - Microsoft Anti-Spyware
kjeklulf Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Og vi gjentar det som ble skrevet i de første svar i tråden, til glede for nye lesere: For å unngå denne typen meldinger må du deaktivere tjenesten messenger (har ikke noe med Windows Messenger eller MSN Messenger å gjøre). Forklaring finner du her: http://www.microsoft.com/windowsxp/using/s...e/stopspam.mspx Denne typen popups har ingenting med Kazaa å gjøre og vil ikke bli hindret av å kjøre Ad-Aware eller liknende.
fntd Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 Og vi gjentar det som ble skrevet i de første svar i tråden, til glede for nye lesere: For å unngå denne typen meldinger må du deaktivere tjenesten messenger (har ikke noe med Windows Messenger eller MSN Messenger å gjøre). Forklaring finner du her: http://www.microsoft.com/windowsxp/using/s...e/stopspam.mspx Denne typen popups har ingenting med Kazaa å gjøre og vil ikke bli hindret av å kjøre Ad-Aware eller liknende. Har allerede gjort dette, men det fortsetter.... Når jeg skrev at jeg ikke var på nettet mente jeg at lokal tilkobling var koblet fra, så problemet må jo ligge på maskinen.
kjeklulf Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Ok, da trekker jeg tilbake alle tidligere bastante påstander.
fntd Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 men noen som vet råd? Drit lei nå! Har prøvd både Ad-Aware og Spybot S&D, men ingenting funker....
zjulik Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Hvis du har fått spyware som lager popups, så har det jo ingen som helst betydning om nettkabelen er ute. Det er jo nettopp det som betegner spyware, de er kommet seg inn og ligger og tipser deg om hva du bør og ikke bør (i dette tilfellet). De sjekker ikke om du er på nett elller ikke. Post en HijackThis-logg (sig).
Rowdy Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 En kompis hadde lignende problem. Han kjørte Spyware doctor, og ble kvitt problemet. http://www.download.com/Spyware-Doctor/300...4-10377263.html
fntd Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Tusen takk.... Spyware doctor ser ut til å ha funket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå