Gå til innhold

GW - Warriors Of Hw [WoH]

Anbefalte innlegg

Skrevet

NY INFO: Til dere som vil joine guilden: Vi har midlertidig satt en rekruterings-stopp, fordi vi ikke har behov for flere atm og vi må bli bedre kjent og få inn litt rutine i treningene osv.. Men det er fortsatt håp, men da må du kontakte en av Officerene eller Guild Leader og be om å få bevise at du fortjener plassen. ;)

Officers: Grundig, LordZyfeX og Kevlar

Guild Leader: SGE7000

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært fint om dere kunne oppdatert den første posten :) Kanskje ikke med alle medlemmer, men med relevant info som det om join-stopp.

Skrevet (endret)
Hadde vært fint om dere kunne oppdatert den første posten :) Kanskje ikke med alle medlemmer, men med relevant info som det om join-stopp.

Det er Officer Grundig (Kai) sitt ansvar da han lagde denne tråden, og jeg dermed ikke kan gjøre noe med den første posten.

Endret av SGE7000
Skrevet

Heisann gutta i WoH

Hadde vært gøy med noen uoffisielle(unranked) GvG mot dere, har ikke så mange folk i guildet....eller d.v.s...det er sommer og folka fester og nyter sola, så er bare 4-7 online samtidigt for tiden. :p

Jeg må innrømme at jeg faktisk ikke vet hvordan jeg starter en unranked match, har bare loka litt rundt i Guild/Start battle menyen...og da blir det som regel bare ranked matcher vi ender opp med da.

Vi er ranka som ca. 850+/- atm, men er greit å kunne prøve ut taktikker og diverse builds i en GvG uten å ødelegge statsa :yes:

Vet ikke om det har noe å si på hvilken server man spiller på når man skal GvG`r, in case det har det....så beklager jeg å mesme....eh...messe til forumet deres med dette sprøytet (ja det er sent, og ja det var et dårlig forsøk på å være morsom) :whistle:

Hvis dere vil ha tak i meg, så spiller jeg på European server, og IGN er Aiundel Alzaqri.

Mvh

Aiundel Alzaqri

Proud leader of The Illuminati Clan-TiC

Skrevet

Hvis dere mener dere har få, skulle dere sett status hos oss når det gjelder PvP. Men vi er gjerne med på det en gang, bare å kontakte Kevlar Trickshaper ingame :)

Vi er jo på europa nå alle sammen, og å få en guild å spille "gratis" GvG mot hadde vært helt herlig.

Skrevet

Hvis dere skulle finne på å åpne rekrutteringen igjen vil jeg gjerne joine :) Jeg er aktiv, men det er for tiden litt kjedelig med ingen å snakke med :/

takk! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...