Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk tittet på den i en butikk her i London, kosta 200 pund (ca 2400 kroner) !!

Må uansett si at dette er spilleren jeg har ventet på i nesten tre år, helt siden min tredje iPod gikk føyka og jeg sverget å aldri kjøpe en igjen. Hd-5 er DEEEEILIG!

Lenke til kommentar

Fikk spilleren min i går, og har et veldig godt førsteinntrykk:) Den var mye mindre enn jeg trudde, noe som selvsagt er meget bra=) Kan prøve å komme med en fyldigere anmeldelse senere.

 

Joda, SonicStage fungerer, men personlig hadde jeg trivdes bedre med noe som ikke var SÅ systemkrevende. Tok 20 timer å konvertere alle mp3'ene til Atrac3plus :cool:

Lenke til kommentar
Fikk spilleren min i går, og har et veldig godt førsteinntrykk:) Den var mye mindre enn jeg trudde, noe som selvsagt er meget bra=) Kan prøve å komme med en fyldigere anmeldelse senere.

 

Joda, SonicStage fungerer, men personlig hadde jeg trivdes bedre med noe som ikke var SÅ systemkrevende. Tok 20 timer å konvertere alle mp3'ene til Atrac3plus :cool:

Vet du om noen andre program man kan benytte til overføring av mp3 filer direkte til spilleren. Er ikke spesielt glad i SS som jeg brukte til min MD.

Lenke til kommentar

Konvertere til Atrac3plus for å få plass til alle Mp3-ene på spilleren, samt forlenge batteritiden. Atrac3 plus 64kbit er vist seg helt lik om ikke pittelitt bedre enn mp3 128kbit. Om man hører forskjell mot f.eks. WMA 160 kbit? Eller mp3 256 kbit? Neh, ikke gjennom en mp3-spiller med Koss PortaPro, eller enda værre, små ørepropper. Kanskje hører man forskjell hvis man kobler det til et meget godt anlegg (noe jeg ikke har, og ikke kommer til gjøre), men da vil det jo fortsatt være crap i forhold til vanlig cd-plate.

 

Så, jeg kan ikke se fordelen med å ha dem som mp3...

 

 

Og nei, man må bruke SonicStage. Håper selv på en plug-in til WMP ellerno, men SonicStage fungerer forsåvidt greit til selve overføringen. Kun tregt å bruke ellers.

Lenke til kommentar

Hei hei...jeg har siklet etter denne spilleren en stund, og bestilte den for noen dager siden fra itbutikken. Men fikk mail om at den ikke kommer på lager før 24/6, surt å vente...men sikkert verdt det :)

For øvrig, så synes jeg det er rart hvis den ikke finnes i usa ennå, siden den er å finne på ebay...forresten ikke mye å spare på å kjøpe derfra....ca 340 $ ligger den på.

 

De forskjellene jeg har funnet ut at finnes mellom de to spillerne er:

- Selvfølgelig designet

- hd5 har en skjerm som viser teksten liggende eller stående alt etter hvilken vei du holder spilleren når du skrur på

- hd5 har opp til 40 timers batterikapasitet, hd3 har opp til 30

- hd5 kommer med ny versjon av softwaren, softwaren til hd3 skal det visstnok ha vært mye kluss med...

 

Ellers er det ikke noen vesentlige forskjeller som jeg kan se, men det er nok for meg :) hd3 er for øvrig billigst hos siba.no....1795,-....i hvert fall så langt jeg kan se...

 

Kjøp hd5, bare noen hundrelapper ekstra for en stiligere, nyere og bedre mp3-spiller:)

 

Død over Ipod....

Lenke til kommentar

Den ble faktisk lansert i Europa før USA, av en eller annen grunn. Jeg har brukt spilleren selv nå i en uke, og er veldig fornøyd. Kvalitetsfølelsen er enorm i forhold til Ipod, og batteritiden er upåklagelig (og jeg har brukt den MYE!). Ikke lager den noen lyder heller, slik Ipod gjør. Og man kan bruke fjernkontrollen fra eldre Sony-MD'er.

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Hvilken farge er det på spilleren din NoviKaNa? Bare lurer fordi kjæresten min bestilte nw-hd5 fra itbutikken.no i midten mai, men har ennå ikke fått den. Hun valgte rød farge, så har en minstanke om at det har noe med det å gjøre, tas vel kanskje inn visse farger først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...