Gå til innhold

Ditt beste crit ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fortell meg gjerne når du healet 5470 med presten din, som har -bare- AH blues, BoE-delene av Prophecy og dritt generelt.

6874250[/snapback]

Har ikke oppgradert profilen på 3 mnd , men har 6 T1 og 55 healing på stav, healing på wrist. ++ rank 5 healing. osv. healing ringer .

Endret av War
Skrevet (endret)

min beste crit med gheal er 5k, tror jeg og jeg har 780+heal og trinket når jeg testa... med PI blir det noe helt annet.

edit; profil i sig + at jeg bruker zg exalted neck for bonus, og slå sko med 37+heal :)

edit; hm, jeg hadde visst bare rank4 av gheal ;p

Endret av Sink
Skrevet
Min heal-crit rekord er 8579.

med Lay on Hands.

HAr også 17000 ignites, men det er hit da :/ /som mage

6877049[/snapback]

det er på de mobsa i bwl da? de ignitsa.. :) noen lucky crits med fireball så ticker ignite høyt.

Skrevet

Tror critten min er rundt 1600......... Dette er sm lvl60 mage...... Har ikke AV tinga enda og derfor bare ca +250spelldmg......... er dette j%¤& lavt eller er det bare meg!!?? :blush:

Skrevet
Fortell meg gjerne når du healet 5470 med presten din, som har -bare- AH blues, BoE-delene av Prophecy og dritt generelt.

6874250[/snapback]

Har ikke oppgradert profilen på 3 mnd , men har 6 T1 og 55 healing på stav, healing på wrist. ++ rank 5 healing. osv. healing ringer .

6876754[/snapback]

Jeg hadde +700 healing, ZHC, rank 5, spiritual healing og spiritual guidance jeg også, og healet knapt det du gjør med halvparten av gearet.

Skrevet (endret)

Beste siden jeg respecca: 3850 selfbuffed på en sokk i WSG nå. Fyren ble sånn mongo krakilsk over å ta meg etterpå, digger når folk blir så hysteriske for å få hevn. :) Morsomt når 2 shots kommer tredjehver kamp.

Hitta for 2050 med zerker, too bad det ikke critta :( skulle gjerne hatt en crit for shadow vuln først også, men da hadde han kanskje vært dauv allerede :shrug:

Edit: Nesten morro å bli helt totalt eid selv tilogmed. Hadde zerking og jaga en hunterfaen, så sprang jeg rett inn i trappen til en annen hunter, begge jævlene lada sprettertene og landa to aimed shots på henholdsvis 2440 og 2370 damage iløpet av brøkdelen av et sekund. - Tror aldri jeg har følt meg mer eid før :(

Endret av Carl M
Skrevet

På tide med en update :p

2.5k Soulfire med Warlocken (Unbuffed, CoE)

1.9k Pyroblast med (fire)Magen (140spelldmg, imp scorch)

2k Aimed shot med Hunteren (selfbuffed)

6.5k Execute (berserking), 2k Mortal Strike(same)

Skrevet (endret)
Blue kan være Magefist gloves eller Cloak of the Hakkari worshippers.

6891935[/snapback]

Robe of everlasting night? (den som dropper fra demonen i DM)

pvp cloth gloves

pvp cloth boots

magister shoulders

AV wand

AV revended Staff

No random blue bracers jeg ikke husker navnet på

Den røde cowboy hatten fra Strat med +dmg (er på jobb så jeg kan ikke sjekke navn)

AV cloak

AV belt

er ikke store greine å skryte av :p ble dritt lei den magen før jeg rakk å bli exaulted i AV :(

Endret av Darkey
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...