Gå til innhold

Ditt beste crit ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4600 mortalstrike, 3986 heroic strike, 3149 whirlwind, 1991 shieldslam.

Rundt 9000 sweepingstrikes på en mob (etter sweepstrike buggen blei "fiksa")

litt over 10k exeute i pvp, full rage + enrage vs en eller annen stakkars fyr.

6900 ferobite med druiden, 3955 ambush med roguen, hmm kansje 5k pyro med mage, er frost nå men i følge critline skal det være 5046.

1020 aimshot med 39 hunter twink (som ikke er ferdig)

118 skade med lvl 8 bank char! (warlock)

haha!

 

Alle critsa er i pvp untatt sweepingstriken :)

8873253[/snapback]

 

mange av tallene hørtes usannsynlig høye ut... screenies/link til gear? spesielt på lvl 8 warlocken, lol.

8878820[/snapback]

4600 ms? 4k hs?

Hvordan cheats bruker du? :cry::p

Lenke til kommentar

4600 mortalstrike ekke så mye med 2400 AP deathwish enrage og wsg buff.

Vet ikke helt når dette skjedde (pre patch eller ikke)

Grunnen til at jeg ikke har noe høyere heroic strike er vel at jeg ikke bruker den like ofte i pvp :)

 

level 8 warlock critten er med black book buffen som warlocks kunne gi bort før :)

Lenke til kommentar
Hadde en tur i Underbog her om dagen med druiden. Da var den lvl 63 og jeg critta 3400 med Ferocious Bite, uten imp talentet.

8914280[/snapback]

 

Ferocious Bite er Druids svar på Eviscerate eller? Rogues critter ihvertfall ikke mye høyere med eviscerate på 70 enn de gjorde på 60 uten spesielle set bonuser eller lignende. Critta 3.5k med evis @ 60, samme på 70 før jeg fikk T5 bonus. Hos rogues scaler den ihvertfall utrolig dårlig med AP.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

nref.

 

Selv har jeg hatt i underkant av 700 Ambush på 37 roguen. Ikke noe twinking da.

 

Dreiv å gjorde livet fælt for en mage i går som fikk smake på Backstab innimellom og.

 

Han dreiv med kodo questet i Desolace, hvor du skal temme de kodoene. Jeg venta da ved hytta, og hver gang han kom tilbake så daua han :> Kjempe moro for meg som har vært stasjonert på en PvE server i evigheter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...