Gå til innhold

Ditt beste crit ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en warlock i guildet critta curse of doom for 12k

mest bullshitet jeg har hørt! ikke lyv!"

Før du anklager folk for å lyve bør du kanskje sjekke om du har all faktaen på bordet

veit ikke om curse of doom har crit mulighet i det heletatt.. men hvis vi nå antar at den har det, så kan vi jo se litt på tallene:

 

Vel Curse of doom er ikke en destruction spell.. så den er definnetivt IKKE påvirket av en mulig Ruid build.

 

får å være helt ærlig veit jeg heller ikke om curse of doom også kan på virkes ved hjelp av en curse of shadows fra en annen warlock.. men får å få et ærlig resultat, antar vi at dette også er mulig.

 

først kan vi se på hva slags prosent tilleg han kan ha hatt ved hjelp av tallent effekter:

du har 20% etter an shadowbolt crit, fra tallentet "improved shadow bolt" på destruction treet.

spilleren kan også ha bruk "demonic sacrafice" av an succubus og fåt ytligere 15% tilleg

 

det meste jeg noen gang har hørt om et mulig å få + spell damage er 350, men får å være på den sikre siden kan vi godt anta at han hadde 500 tilleg

 

tilleget fra curse of shadow hal jeg heller aldrig sett er mere enn 700, men igjenn så overdriver vi litt og sier han har fått 1000

 

en normal spell (som ikke er påvirket av ruin) har vel så vit jeg vet en 50% crit tilleg, DVS om spellen egentlig gjør 1000 damage.. vil den critte 1500

 

curse of doom gjør i følge beskrivelsen, 3200 damage

 

da kan vi ta:

 

3200 + 500 (spell damage) = 3700

3700 + 1000 (curse of shadow) = 4700

4700 * 20% (fra Imp. SB) = 5640

5640 * 15% (succubus sacrafice) =6486

6486 * 50% (critt bonusen) = 9729

 

da mangler vi alså runt 2300 fra det han påstod... så hvis ikke jeg har oversett en mulig potion som gir deg + 2k shadow damage.. så kan jeg vel være enig om at dette er fulstendig bull s**t :thumbdown:

 

ta et screen shot neste gang..

Endret av ElmotriX
Lenke til kommentar
en warlock i guildet critta curse of doom for 12k

mest bullshitet jeg har hørt! ikke lyv!"

Før du anklager folk for å lyve bør du kanskje sjekke om du har all faktaen på bordet

veit ikke om curse of doom har crit mulighet i det heletatt.. men hvis vi nå antar at den har det, så kan vi jo se litt på tallene:

 

Vel Curse of doom er ikke en destruction spell.. så den er definnetivt IKKE påvirket av en mulig Ruid build.

 

får å være helt ærlig veit jeg heller ikke om curse of doom også kan på virkes ved hjelp av en curse of shadows fra en annen warlock.. men får å få et ærlig resultat, antar vi at dette også er mulig.

 

først kan vi se på hva slags prosent tilleg han kan ha hatt ved hjelp av tallent effekter:

du har 20% etter an shadowbolt crit, fra tallentet "improved shadow bolt" på destruction treet.

spilleren kan også ha bruk "demonic sacrafice" av an succubus og fåt ytligere 15% tilleg

 

det meste jeg noen gang har hørt om et mulig å få + spell damage er 350, men får å være på den sikre siden kan vi godt anta at han hadde 500 tilleg

 

tilleget fra curse of shadow hal jeg heller aldrig sett er mere enn 700, men igjenn så overdriver vi litt og sier han har fått 1000

 

en normal spell (som ikke er påvirket av ruin) har vel så vit jeg vet en 50% crit tilleg, DVS om spellen egentlig gjør 1000 damage.. vil den critte 1500

 

curse of doom gjør i følge beskrivelsen, 3200 damage

 

da kan vi ta:

 

3200 + 500 (spell damage) = 3700

3700 + 1000 (curse of shadow) = 4700

4700 * 20% (fra Imp. SB) = 5640

5640 * 15% (succubus sacrafice) =6486

6486 * 50% (critt bonusen) = 9729

 

da mangler vi alså runt 2300 fra det han påstod... så hvis ikke jeg har oversett en mulig potion som gir deg + 2k shadow damage.. så kan jeg vel være enig om at dette er fulstendig bull s**t :thumbdown:

 

ta et screen shot neste gang..

BWL...

Lenke til kommentar

Er du mage og vil ha det morro med Crit Maxing så er dog AV beste stedet hvis man er en smule tolmodig. Er ikke spesielt fan av AV så langt pga terrain og den evindelige zerginga på begge sider ;-) Uansett var i AV i går og "grinda" litt mobs sammen med en kompis som er druid :-)

 

Vel tingen var på de Vinteraxe trolla testa max damage. Vente på captain's buff +xx%damage husker ikke helt korrekt i farta, plasere ned Stormpike pvp banner 10%+ damage, arcane power fyres opp +35% damage og talisman of empheral power med 175+ til spelldamage. Fikk ikke inn en crit dog men hadde en max vanlig hit med 2003 damage ville vært en nice frostbolt crit det siden jeg er 31 arc 20 frost.

 

Prøver man det mot en dual wield warrior i zerker stance med deathwish..... så kan man muligens drepe ham 1 crit kill med max flaks ;-) Uansett har hmm + 455frost damage + 175 fra talisman som base damage ca for disse forsøka :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...