Gå til innhold

Ditt beste crit ?


Anbefalte innlegg

Når man først er inne på BWL-crits her. Fikk inn en crit med Shadow Bolt på 9235 dmg her en dag. Når man treffer på Death Talon-mobs med svakhet for shadow så smeller det hardt. :) Curse of Agony (amplified) ticka for 702 på samme type mob. Har totalt +333 shadow damage på det balanserte utstyret jeg raider i, så fortsatt en del å gå på. :)

 

Edit: screenshot og ting

post-17704-1129653568_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når man først er inne på BWL-crits her. Fikk inn en crit med Shadow Bolt på 9235 dmg her en dag. Når man treffer på en mob der med svakhet for shadow så smeller det hardt. :) Curse of Agony (amplified) ticka for 702 på samme type mob (Death Talon Overseer).

5024641[/snapback]

:dribble: woooooooot :dribble:

Lenke til kommentar
Når man først er inne på BWL-crits her. Fikk inn en crit med Shadow Bolt på 9235 dmg her en dag. Når man treffer på Death Talon-mobs med svakhet for shadow så smeller det hardt. :) Curse of Agony (amplified) ticka for 702 på samme type mob. Har totalt +333 shadow damage på det balanserte utstyret jeg raider i, så fortsatt en del å gå på. :)

 

Edit: screenshot og ting

5024641[/snapback]

 

Nerf! nå! :tease:

Lenke til kommentar
Critta 1150 i går med 44 magen min. Er ikke det ganske bra?

5013227[/snapback]

Jøss, ja det vil jeg si er sterkt! Kan du utdype forholdene for denne Crit'en?

Er lvl 49 selv og ikke vært over 1k enda. (Har ikke Pyro though)

5027837[/snapback]

 

Det var i ZF. Føler jeg critter høyere og oftere der enn andre instances, men vet ikke om det er noe i det. Det skal nevnes at en Curse of the Elements var aktiv. Var med fireball btw.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...