Gå til innhold

hva er pointet med deadwind pass?


Anbefalte innlegg

Ja, har funnet ut at jeg må til swamp of sorrows og eneste måte er gjennom deadwind pass, noe som er umulig siden det er ?? fugler/andre ting. Derfor lurer jeg på om det er noe horde folk der, siden det er masse telt osv, eller skal blizzard sette inn noe raid dungeon osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blizzard skal sette inn en instance her ja. Husker ikke så mye om den, men instancet, tårnet, skal være det tidligere hjemmet til hun Warderen fra WC3:FT eller noe slikt. Det skal nå være bebodd av andre saker og ting etter at hun flyttet ut for å jakte på Illidan. Det vil også være delt opp i flere deler, som f. eks SM.

 

For øyeblikket er det ikke noe problem å løpe gjennom området. Ingen mobs så lenge du holder deg langs veien.

Lenke til kommentar
Blizzard skal sette inn en instance her ja. Husker ikke så mye om den, men instancet, tårnet, skal være det tidligere hjemmet til hun Warderen fra WC3:FT eller noe slikt. Det skal nå være bebodd av andre saker og ting etter at hun flyttet ut for å jakte på Illidan. Det vil også være delt opp i flere deler, som f. eks SM.

 

For øyeblikket er det ikke noe problem å løpe gjennom området. Ingen mobs så lenge du holder deg langs veien.

Tårnet til Medivh, fra Warcraft 1 og Warcraft 3 for å være nøyaktig :)

Lenke til kommentar
hvis du får mobs på nakken når du løper gjennom deadwind pass på vei til swamp of sorrows så har du løpt feil vei.

Eller så er du alt for lav lvl hehe

til og med en lvl 1 fyr kan løpe igjennom :p ingen er for lav lvl når mobsa ikke attacker deg.. en lvl 1 fyr kan komme seg igjennom badlands bare han holder seg unna mobs

Lenke til kommentar
hvis du får mobs på nakken når du løper gjennom deadwind pass på vei til swamp of sorrows så har du løpt feil vei.

Eller så er du alt for lav lvl hehe

til og med en lvl 1 fyr kan løpe igjennom :p ingen er for lav lvl når mobsa ikke attacker deg.. en lvl 1 fyr kan komme seg igjennom badlands bare han holder seg unna mobs

Jeg kom ned til "Banshee queen" i UC på level 4 (Begynte som NE og levlet når jeg oppdaget de stedene jeg løp mellom :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...