Gå til innhold

har ett spørsmål anngående retningslinjene


Anbefalte innlegg

har tenkt på å la min bror bruke min account mens jeg er på jobb/skole. strider dette mot noen retningslinjer? han lager egen caracther og deler avgiften.

 

flame meg hvis dette er et iiotisk spøsrmål.

 

Edit: skrive feil

Endret av arlion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra terms of use:

 

All use of the Service, including during any free trial period, shall be governed by the terms, conditions and restrictions contained in this Agreement.

 

You may not share your Account with anyone, except that if you are a parent or guardian, you may permit one (1) minor child to use the Account instead of you (in which case you may not use that Account at the same time).

Lenke til kommentar
Fra terms of use:

 

All use of the Service, including during any free trial period, shall be governed by the terms, conditions and restrictions contained in this Agreement.

 

You may not share your Account with anyone, except that if you are a parent or guardian, you may permit one (1) minor child to use the Account instead of you (in which case you may not use that Account at the same time).

så med andre ord hvis du selv er over 18 så kan din 17 år gammle venn bruke kontoen lovlig...? :p

Lenke til kommentar
så med andre ord hvis du selv er over 18 så kan din 17 år gammle venn bruke kontoen lovlig...? :p

Nei... Såfremt ikke du er verge for din 17 år gamle venn heh.

 

Uansett så tror jeg ikke dette er noe de slår ned på når det foregår i samme husholdning. Ville krevd mye arbeid å finne ut om det virkelig var to forskjellige folk som spiller fra samme IP eller ei.

Lenke til kommentar

Det jeg tipper de kanskje mener, er å fysisk dele kontoen. Samme CD-key på to maskiner. Selvfølgelig går det ikke å spille med samme konto på to maskiner samtidig, men det er jo en helt annen sak.

 

Søsteren min har spilt litt på min maskin mens jeg ikke har brukt den, og det er jo ingen som kan si noe imot dette i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...