Gå til innhold

Poll: Har du ulovlig programvare?

Har du ulovlig programvare?  

921 stemmer

1. 1. Har du ulovlig programvare?

• Ja
      834
    • Nei
      88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har svart i denne tråden før, før jeg konverterte til Linux. Da svarte jeg Ja og Ja, og hadde og brukte jevnlig piratkopiert programvare i fleng. Siden jeg gikk over til Linux har jeg bare hatt behov for étt piratkopiert program (Cedega)). Digg å slippe å måtte piratkopiere i hytt og pine for å få fatt i programvaren du trenger. :)

Skrevet
Jeg har svart i denne tråden før, før jeg konverterte til Linux. Da svarte jeg Ja og Ja, og hadde og brukte jevnlig piratkopiert programvare i fleng. Siden jeg gikk over til Linux har jeg bare hatt behov for étt piratkopiert program (Cedega)). Digg å slippe å måtte piratkopiere i hytt og pine for å få fatt i programvaren du trenger. :)

5742884[/snapback]

Jeg er enig! sf.net, berlios.de og freshmeat.net er alt man trenger for å finne det man vil ha.

Skrevet

5742884[/snapback]

Jeg er enig! sf.net, berlios.de og freshmeat.net er alt man trenger for å finne det man vil ha.

5743097[/snapback]

apt-get og google :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan vel friske opp min:

1. Ja (mer siden sist)

2. Ja (mer siden sist)

Og jeg sier ikke desverre... få ned prisene så skal jeg jammen kjøpe det isteden... eneste jeg kjøper er dvd'er!

Skrevet
1. Ja

2. Nei

fjortentegn..

5817423[/snapback]

Ikke for å kritisere men når man sender ca 10k sanger til en annen person kalles vel det spredning? (lan Mr.razer) :p

mine egne svar:

1= JA!

2= Ja..

Skrevet

5742884[/snapback]

5743097[/snapback]

Vel, du trenger ikke akkurat mye programvare for å kunne programmere i c, skrive e-post og surfe på vg/db/hw.... :tease:

Man kan sikkert klare seg med windows og uten piratkopiert programvare dersom man bare skulle gjøre kjedelige ting (e-post,www,kabal)

:tease::evil:

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

1. Ja

Måtte brenne ut over 30gb med spill for å frigjøre en halv 60gb partisjon. Senere måtte jeg sette inn en 80gb hdd.

2. Ja

*fjernet*

Jeg er ond! :devil:

Endret av :P
Skrevet

1: Ja

2: Tja. Jeg har ikke akkurat fått tak i programvare og så delt det ut.

Desverre er en god del programvare unaturlig dyrt, så det bidrar til mer piratkopiéring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...