Gå til innhold

Red Alert 3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal komme ja, og ettersom jeg har hørt skal de gå tilbake til gode gamle westwood stil, men jeg tviler. EA er og blir EA, så jeg tror neppe man får noe ekte C&C følelse som man fikk fra de gamle westwood klassikerne.

Men jeg er fornøyd bare man ikke får en Generals klone som kaller seg et C&C spill. Generals var bare et strategispill med C&C fremfor navnet, langt fra C&C standaren.

Skrevet (endret)
EA og RTS hører vel ikke direkte sammen da...

synes ikke ea har så mye og stille opp med generelt for tida.. det virker som om de bare spyr ut drit spill for og få lurt til seg penger.. eks: sims serien. hvor mange exp set er det til den nå? 5-6? siste bra spillet de lagde var bf1942 (Iallefall i mine øyne.)

sorry for off topic..

edit: kan ikke gi all cred for bf1942 til ea siden dice var med.. selv om de og har lagd mye drit igjennom tida :p

Endret av -=Toasted=-
Skrevet
kan ikke gi all cred for bf1942 til ea siden dice var med.. selv om de og har lagd mye drit igjennom tida :p

du kan vel ikke gi de mer cred enn at de gav ut spillet. Det er jo dice som har laget herligheten.

Ang. red alert 3 så håper jeg VIRKELIG at de klarer å hente fram den gode stemningen som var i det første spillet og the ant missions. Det var en salig guttunge som satt på rommet sitt og lekte general i de tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...