Gå til innhold

Kalender for bruk i tatoveringsstudio


Anbefalte innlegg

Siden arbeidsplassen min skal ta skrittet 100% inn i det 21 århundre, skal vi bytte ut den utslitte og analoge avtaleboken med en PC + programvare.

 

Det jeg er ute etter, er et program hvor man har følgende:

 

Et regneark-look med minst 6 kolonner (6 tatovører).

Mulighet for å legge inn avtaler, helst med egendefinerte parametre (navn, telefonnummer, motiv, depositum, evt. notater), samt hvor lang tid det vil ta.

Mulighet for å flytte avtaler via copy/paste.

Mulighet for å finne nærmeste ledige tidspunkt for en kunde (la oss si en tatovering vil ta 2 timer å lage.. man skal da kunne taste inn 2 timer og komme til den tatovøren som kjappest kan ta denne).

Mulighet for å begrense dette søket til én eller flere tatovører.

 

Er dette noe som finnes fra før, eller må det programmeres spesielt for oss? Hvis ja på sistnevte, hvor mye vil dette evt. koste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel heller tvilsomt at dette programmet fyller alle dine krav, men Mozilla Sunbird er et veldig bra kalenderprogram. Det er vel ikke umulig at noen kan lage en utvidelse som gir den den ekstra funksjonaliteten du trenger.

 

Edit: Ved nærmere ettersyn ser det ut til at Sunbird ikke støtter utvidelser enda. :/

Endret av miCro
Lenke til kommentar
Hos ortopeden jeg bruker har de noe slikt på pcen, de taster inn lege og gir meg ny time.

Kan kanskje høre hva det de bruker heter, for jeg skal dit i morgen ;)

Det hadde vært aldeles brillefint. :)

Sjekka idag, det het Open Dental.

Er ven egentlig for tannleger tror jeg, men håper du får bruk for det, eller finner et annet :)

 

Btw: Tok av reguleringa idag :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...