pologutt Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Er det noen som har info om en ny sw på telefonen? De burde vel snart få ut fingern og fikse alle bugsene.
Tjohei Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Nei, den ringer når du har stillemodus aktivert. Men hva med å legge inn en mp3 fil som det ikke er noe lyd på, for å så velge denne som ringelyd. Da skal den vel kun vibrere. Så det er eneste måten? Hadde håpet på en enklere måte å bytte mellom ring og vibrasjon. Vil vekkes av ring først, og så skifte over til vibrasjon etterpå for ikke å vekke resten av huset...
Prebo Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 (endret) Fikk endelig mob'n idag! Vakker telefon! Men en ting overrasket meg kraftig: kvaliteten på mp3 spilleren/headsettet! Veldig bra! Har ikke fått testet så mye enda, men det tok 5 min og overføre en mp3 på 4mb! Skal det gå så sakte? Endret 30. mai 2005 av Prebo
Klorin Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Fikk endelig mob'n idag! Vakker telefon! Men en ting overrasket meg kraftig: kvaliteten på mp3 soilleren/headsettet! Veldig bra! Har ikke fått testet så mye enda, men det tok 5 min og overføre en mp3 på 4mb! Skal det gå så sakte? Nei, hos meg tar det bare noen sekunder. Bruker du USB-kabelen da?
Prebo Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Fikk endelig mob'n idag! Vakker telefon! Men en ting overrasket meg kraftig: kvaliteten på mp3 soilleren/headsettet! Veldig bra! Har ikke fått testet så mye enda, men det tok 5 min og overføre en mp3 på 4mb! Skal det gå så sakte? Nei, hos meg tar det bare noen sekunder. Bruker du USB-kabelen da? Klart jeg gjør Har ikke noe blåtann på pc'n uansett...
FpsStu Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Noen som har vet av et program jeg kan bruke til å overføre spill og programmer til tlfen? Bruk medfølgene programvare; til minnekort: gå inn på "min datamaskin" og vel ekstern stasjon derfra og legg inn til telefon: bruk programmet "file manager"
ADT Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Noen som har vet av et program jeg kan bruke til å overføre spill og programmer til tlfen? Bruk medfølgene programvare; til minnekort: gå inn på "min datamaskin" og vel ekstern stasjon derfra og legg inn til telefon: bruk programmet "file manager" Men det interne minnet er TREGT! Det lønner seg å lagre på minnekortet
Prebo Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Noen som har vet av et program jeg kan bruke til å overføre spill og programmer til tlfen? Bruk medfølgene programvare; til minnekort: gå inn på "min datamaskin" og vel ekstern stasjon derfra og legg inn til telefon: bruk programmet "file manager" Når jeg legger inn filer via ''file manager'' går det j**** sakte! Om jeg gjør det via "min datamaskin" og ekstern stasjon går det ett par sekunder, mens samme fil tar 4-5 minutter med ''file manager''! Skal det gå så sakte med det programmet?
ADT Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Skal det gå så sakte med det programmet? Det er ikke programmets feil, men at all informasjonen går rett inn i telefonen. Ved bruk av den eksterne harddisken (minnekortet) er telefonen kun en bro og telefonens indre prosesser blir ikke en flaskehals
Prebo Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Skal det gå så sakte med det programmet? Det er ikke programmets feil, men at all informasjonen går rett inn i telefonen. Ved bruk av den eksterne harddisken (minnekortet) er telefonen kun en bro og telefonens indre prosesser blir ikke en flaskehals Okey Det eneste jeg savner med telefonen så langt er flere knapper til å kontrollere mps-spilleren når telefoen er låst.. Burde vært en taster for å skifte sanger og, ikke bare play/pause
iStephano Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 du kan skifte sanger mens telefonen er låst, altså har på skjemspareren. Du bar holder volum knappen opp eller ned til den skifter. Enkelt og greit
xnofit Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hva trenger jeg for og se filmene tatt av telefonen på pc`n ? Må de konverteres eller noe?
B4stian Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hva trenger jeg for og se filmene tatt av telefonen på pc`n ? Må de konverteres eller noe? Du kan bl. a. bruke QuickTime til å se dem i.
ZeuZ Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 No har eg fått testa telefonen min i snart eit døgn. Eg gjekk frå ein t68i til k750i. Vekta på dei kjennes omtrent lik ut, men det var når eg slo på telefonen at eg fekk litt bakoversveis. Der var ein del fleire fargar. Kan vel begynne med det negative, men det er ikkje så mykje av det. - Lav batterikapasitet. - Mangler innebygd antenne for radio. Dette er eigentleg berre småpirk, for telefonen i og for seg er noko av det beste eg har prøvd. Skjermen er heilt fantastisk, lyden frå høytalerane og med headsett. Utrolig bra kamera, vart heilt sjokkert når eg såg bileta. Der er også masse funksjonar som ikkje er heilt utprøvd enda, men testinga kjeme nok ikkje til å slutte her. Det er mange som har hatt problem med minnekortett. Vel eg formaterte det berre for sikkerhetskyld, men hadde ikkje noko problem med å lagre ting på ekst. minne før eg formaterte det. Kanskje eg berre har vore heldig, slik som eg har vert med t68i telefonen min som eg hadde i 2år Uansett, dette er ein knallert av ein telefon.
Tjohei Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 - Mangler innebygd antenne for radio. Det er vel strengt tatt ingen telefoner som har det...?
ZeuZ Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 - Mangler innebygd antenne for radio. Det er vel strengt tatt ingen telefoner som har det...? Nei, men det kunne ha vore der Har ein anelse om at telefonen hadde vorte noko større, men av og til kunne eg tenke meg å høyre på radio uten å bruke headsett, eller å måtte sette det i berre for å få ei antenne.
Zemeckis Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Fikk prøve ut mobilen av en bekjent på skolen i dag. Må si at jeg forelsket meg i mobilen. Var en stor forandring i fohold til K500i når det kommer til bildekvaliteten og skjermen. Skal kjøpes når jeg får penger.
Tjohei Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 .. men av og til kunne eg tenke meg å høyre på radio uten å bruke headsett ... Trust me, det er du ikke aleine om. Men det er en grunn til at produsentene ikke har lagt det inn enda, og den har du nevnt selv allerede. Men dette blir off-topic og potesielt slettet av arehei, så jeg stopper der. En ting som ble spurt om for en stund siden. Kan man zoom'e i bilder på telefonen? Da mener jeg mens man blar i bildene på vanlig måte, uten å måtte starte opp noe spesielt bilderedigeringsprogram?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå