Gå til innhold

Liste over bra våpen som er solo gjørbare:


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg har uttrykt meg dårlig, ev. dere som gjør dere vanskelige, men jeg mener våpen som kan skaffes via soloplay. Vis'Kag the Bloodletter er et eksempel på et våpen som ikke er skaffbart via soloplay, da det er Onyxa som dropper det.

 

Amon Amarth:

Listen er ment til å komme etterhvert, ved at folk kommer med andre eksempler, istedenfor å komme med ukonstruktiv kritikk.

Endret av superreven
Lenke til kommentar

Hadde du bare skrevet at det var en npc med våpnet som loot-drop man kunne soloe hadde det vært mer konkret. Hadde vært mye lettere og fange opp fra første stund.

 

Det skal heller ikke være nødvendig og måtte studere div. linker og walkthrough for og kunne oppfatte hva trådstarter vil fram til med tråden.

 

Kritiserer deg forøvrig heller ikke.

Endret av DataChild
Lenke til kommentar

En fin dagger til rogues på rundt lvl 28-31 er Toxic Revenger som er enkel å soloe i gnomeregan.

 

Eneste du trenger å gjøre er å komme deg til gnomeregan, som er ganske greit for både horde og alliance. Nå du har kommet inn i instancen, dreper du mobsene i nærheten, slik at du har klar bane til å hoppe ned. Om du ser ned, skal du se et digert tannhjul. Prøv å lande på det med stealth på, slik at ikke mobsene rundt omkring aggroer deg. Heal etter fallet, og drep Viscous Fallout. Er ikke nødvendig å cleare noe som helst, skal gå greit å pulle han til et hjørne.

Lenke til kommentar

Har fått et nice sverd til magen min som reward fra et quest i western plaguelands. Det er et quest du får i tirisfal glades, helt i inngangen til WP som går ut på å drepe noen cauldron lords og å hente noe fra 4 forskjellige cauldrons.

Søk etter "Target: Felstone Field" på thottbot for å finne quest serien. Den gir en del gull og MYE experience, og er ikke særlig krevende.

 

Fant ikke sverdet på thottbot, men det har ca 35dps og +11 intellect, altså nice for en mage, spesielt sammen med prophetic cane i offhand (som gir +5 stamina og +12 intellect).

Lenke til kommentar

Prison Shank kan soloes i The Stockade i SW fra lvl 26-28 (rogue) av. Poeng i MoD er et must, hvis ikke vil MOBsa, som er fra 24-26 ca, få ferten av deg.

 

Det er Bruegal Ironknuckle som dropper den, og Thottbot oppgir en 7% droprate, jeg fikk den forøvrig på første forsøk i si tid. Han er elite, men ikke særlig vanskelig hvis du kan pulle MOBsa og drepe dem først.

 

Hvis han spawner, gjør han det som regel i det første rommet til venstre, i korridoren som leder til The Dextren Ward. Det kan være lurt å ha et par-tre kompiser på lur, som du kan invite/uninvite for å resete instancen hvis han ikke er der. Jeg pleier å rulere mellom tre stk, da å bruke én, hele tiden, ikke alltid fungerer.

 

Kart over The Stockade der jeg har merket av hvor jeg mener å ha sett ham:

bruegal4ff.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...