Gå til innhold

Mage eller rogue?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rouge er antagelig den letteste classen å spille. Enkel i PvP, er bare snike rundt å drepe folk som dreper mobs. Enkel å grinde med også siden dreper fort og effektivt. Men jeg ville aldri vært en rouge. Hater dem pga at de antagelgvis er den lame'ste classen (ikke mest overpowerd). Hater dem, og dreper jeg en rouge corpescamper jeg gjerne :)

Mage virker mye tøffere, dødsbra DPS med fire build, conjuredwater så det blir lite nede tid og sorrow hill filmene :D

Lenke til kommentar
mages har lettere for å få grupper fordi de har bedre cc (crowd control).

Sappen til rogue funker en gang og målet kan ikke være i kamp, mens polymorph kan tas på hvem som helst når som helst (av beasts og humanoids)

og nå fikk jeg mer lyst til og velge mage over rogue :hmm:

Lenke til kommentar
mages har lettere for å få grupper fordi de har bedre cc (crowd control).

Sappen til rogue funker en gang og målet kan ikke være i kamp, mens polymorph kan tas på hvem som helst når som helst (av beasts og humanoids)

og nå fikk jeg mer lyst til og velge mage over rogue :hmm:

mage er VELDIG morro å grinde med instant AE :)

Lenke til kommentar

På testserveren har jeg funnet ut at mage er mye kulere enn rogue, dette er på grunn når 40 på hvert lag står mot hverandre og skyter, så er det veldig vanskelig for roguen å prøve å plukke ut en av de 40 når da resten vil gå på han :s, men en mage bare kan stå på avstand.

Lenke til kommentar

Har en rogue og mage selv, og like begge klassene svært godt. Men og påstå rogue er den letteste klassen og spille blir litt feil. Krever en del timing og ellers god taktikk for og felle en motspiller.

 

Rogue er vel den klassen som tar seg best ut 1vs1 så og si.

Endret av DataChild
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...