Gå til innhold

F.A. Cup finalen - Verdens mest ufortjente seier?


Frohman

Anbefalte innlegg

Nå er jeg forbannet!

I dag spilte Man. U. det beste de noen gang har spilt, og de taper! Man U. hadde 95% av sjansene, hadde ballen 69% av spilletiden og allikevel blir det 0-0. Arsenal skøt to skudd mot Man U's mål i løpet av kampen, begge gikk over! Også alle Arsenal fans sent SMS til On - Side, Ohhh, vi manglet Henry, yadayadaya! Seriøst, FIFA burde få et skikkelig ballespark, straffekonk er den mest urettferdige oppgjørsmetoden som finnes. Og selvsagt har jo Arsenal mange fordeler på straffe, som f.eks: Man U spilte med reservekeeper Roy Carrol, hvor var Tim Howard?! Og de syter uten Henry?! Jeg skjønner ikke en gang hvordan Arsenal kunne ta imot pokalen engang, det var totalt ufortjent!

 

Hilsen forbannet Man U fan! :hrm::nei::thumbdown::mad:

:realmad:

 

PS: Sorry overdrivelsen av smilies... *rødme*

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ååå, så bitter. Noko eg også hadde vore om det var Arsenal som tapte slik.

 

Men, mange fordelar på straffe...?

Om dei ville bruke Tim Howard kunne dei bytta han inn, han satt jo tross alt på innbyttarbenken, og dei hadde berre brukt to bytter.

 

Og at Thierry Henry ikkje spelte var eit sakn, såklart. Ikkje rart at dei klagar sin naud når ein av verdas beste angriparar er ute. Alle lag i verden hadde sakna ein slik spelar, og det gjorde Arsenal i dag. Eg tør påstå at Henry er viktigare for Arsenal enn Howard er for United. Og om han var så utruleg viktig så kunne dei berre hive han innpå.

 

United var det beste laget, og det var ufortjent. Men herregud så deileg! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...