Gå til innhold

DIN StarWars Episode 3, premiære opplevelse


anon12234

Anbefalte innlegg

min starwars premiære:

jeg gikk inn i "ventehallen", var noen duds der som spillte brettspill, kort og noen hadde kostymer på, gikk å satte meg ett sted, dørene åpnet seg, jeg gikk inn, satte meg og så på filmen, var litt mer bråk enn det jeg hadde håpet på, men det holdt seg LANGT under vanlig nivå, er forresten nye stoler der nå, veldig behaglige, nesten så man kan sovne, men man sovner jo ikke fra starwars...

 

kinosalen var ganske full, var nok plass til noen flere, har aldri sett den salen full :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
hey, dette er posten hvor du besktiver hvordan du opplevde premiæren på den kinoen du var å så den på. jeg kan begynne med min egen opplevelse.

 

På min kino (Nova kinosenter i tr.heim) hadde de stelt istand et enormt orkester som spilte starwars sanger i en stor hall. det bygget opp en enorm stemning før filmen. så var det dags til å gå in i selve salen. her sto det mennesker kled ut som sw figurer på rekke og rad. Boba Fett var der, dudes med kappe osv. var en der med helt orginal stormtrooper kostyme. med den orginale armoren osv. ble nesten våt i buksa av den kostymen. vi satte oss, min plass var nær midt i salen. før filmen begynte hadde da ordnet et lasershow. med laserprojectorer viste de hologramting rundt i salen med sw musikk i bakgrunnen. hologrammet var egentlig ikke så avansert, men med musikken ble det ordentlig fett. etter det ble ferdig var alle musestille. da var det en eller anna dude som ropte: may the force be with you :p. det var litt gøy. så begynte filmen............

 

Hvordan var din opplevelse?

Jøss! Skulle ønske de gjorde slik på min kino (Lillehammer :!: )

Skulle til å rakke ned på den kinoen før jeg leste om andres negative erfaringer, hehe.

Men det var fin stemning på LOTR 3 premiæren som nevnt tidligere.

 

Tilbake til topic:

Var veldig spent når jeg gikk inn i salen.

Nikoste meg i den halvfulle salen mens jeg drakk cola og så på den siste filmen i en saga jeg har fulgt godt med på.

 

Selvom stemningen ikke var på topp så koste jeg meg godt med SW3! :D

Filmen var forresten veldig tøff, men levde ikke helt opp til forventningene desverre :roll:

Endret av stigos3000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...