Gå til innhold

Stronghold 2 vs EE2! Hva bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg nytt spill men er litt usikker om jeg skal kjøpe Empire Earth 2 eller Stronghold 2. Noen av dere som har erfaringer med begge spillene som kan komme med en mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det var litt vel mye dritt med Stronghold2 en med 1'ern og crusaider. Virker ikke gjenomført i det hele tatt.

Har ikke prøvd EE2 men jeg håper og tror at det er bedre.

Skrevet (endret)

Av en eller annen merkelig grunn syns jeg på en måte "Empire earth II" er så kjedelig gjennomført liksom, men jeg har nå bare spilt 1ern såvidt og demoen ril 2ern. Så å høre på min mening om det spillet ville være galt ;) .

Vil du et spill som ikke sparer på kruttet når det gjelder å bygge opp et godt forsvar, lage mange feller til fiender, gjøre innbyggerne fornøyde osv.

Vil jeg definitivt anbefale deg Stronghold 2, hvis du i tillegg vil ha mye utfordinger

er dette et bra spill, fordi det blir mye å passe på (dog noen ganger for mye, kan de fleste mene).

Campaignen syns jeg er bra gjennomført, den er delt opp i kapitler der du får diverse utfordinger. (I disse utfordingene er det ikke alt du ikke trenger passe på.

Som rotter, gong osv, mens i andre utfordringer er det nettopp dette som står i fokus, og som du skal hamle opp med).

Jeg syns det er et krevende spill, men det mangler mye og det er en god del bugs og ting de kunne gjort annerledes, men vi kan jo håpe mye av dette blir rettet opp i patchen som (forhåpentlig) snart kommer.

pssst, hvis du kjøper Stronghold 2 kan dessuten vi spille online sammen :grin: .

Endret av The Strategy-player
Skrevet

Hehe, ja.

Men angående Empire Earth, har fullversjonen av enern(fikk det med i et pc-blad), og det må være et av de dårligste spillene jeg har prøvd. 2'ern har jeg på demo og jeg har faktisk brukt 4-5 timer bare på demoen.

Men kan noen fortelle meg litt mer om Stronghold 2?

Skrevet

Skulle ha gjort det, men har nok desverre ikke nok penger.

Men på Stronghold, velger du selv hvor de forskjellige bygningene og murene osv. skal stå som i f.eks. EE2, eller velger du bare hva som skal bygges som i f.eks. Rome: TW?

Skrevet (endret)

Her er ikke spillet delt inn i 2, det finnes bare en del, så ja du kan velge hvor bygninger og sånn skal stå selv. Følg linkene i denne tråden, se litt bilder osv. og jeg vil tippe du blir en smule klokere ;) .

*host* kan hende orresnei skulle ha det spillet også *hark*

Endret av The Strategy-player
Skrevet

Stronghold 1 synes jeg var en million ganger bedre enn Empire earth 1(?). Vet ikke hvordan stronghold 2 er, men kan den gi liek mye spillglede som 1ern, ville jeg gått for den. Men er den like skuffende som Crusader, ville jeg heller spilt empire earth

Skrevet
Her er ikke spillet delt inn i 2, det finnes bare en del, så ja du kan velge hvor bygninger og sånn skal stå selv. Følg linkene i denne tråden, se litt bilder osv. og jeg vil tippe du blir en smule klokere ;) .

*host* kan hende orresnei skulle ha det spillet også *hark*

Tror nok jeg går for Stronghold 2. EE2 kan vente, ca. 2 måneder :)

Noen som vet om nettbutikker som har det inne?

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte stronghold 2 men det er så mye bugs at jeg gidder ikke spille videre før det kommer en patch.

Edit: det er en 1.1 patch på FF sine hjemmesider, driver å laster ned nå. Håper dette fikser mestepraten av bugsa..

Endret av Jerix

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...