Gå til innhold

Gainward GF4 Ti4400! @ Komplett.no


zemtex

Anbefalte innlegg

Hei...

 

Jeg har lenge sett glede at GF4 kortene til Gainward har falt i pris, til nå et hyggelig nivå... Så blant annet at Ti4400 var kommet ned i 2770,- med tv-inn og full pakke! Hadde tenkt å invistere i et slikt nå snart...

Men er for en dag eller to siden så forsvant begge Ti4400 kortene (standard&Golden Sampel) fra web-shopen til Komplett! :sad:

 

Dette var lite hyggelig syns jeg! Og som svar på hva som har skjedd, fikk jeg som svar fra Komplett: "Det er ikke tilgjengelig desverre!"

 

Irriterende!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være at de fleste produsenter nå heller produserer kun ti4200 og ti4600 kort, slik at de har ett bra "luksus-kort" og ett "budget-kort". ti4400 har liksom falt litt mellom to stoler. Litt for dyrt for de som vil ha billige kort, og litt for dårlig for de som vil ha av de beste kortene.

 

Jeg vet ikke, bare en teori.

Lenke til kommentar

kjøpte et for to uker siden :grin:

med Den skjermen som jeg har en dell ultrascan 19" til 5000" så er skjermbildet nesten perfekt furuten de to stripene som du ser noen ganger med lys bakgrun noe som skyldes skjermen for å få flat skjerm. fikk 7700 eller no i påeng med 1.4 T-B 512 Mb ddr i 1024*768*32Bit. så jeg er fornøyd. :cool:

Lenke til kommentar

Den 2002-07-16 00:38, EggePromp skrev:

"Tror faktisk det er omvendt. At ti4400 har hos mange produsenter er mangelvare. Dette har ihvertfall skjedd med Abit sitt kort. Håpløst å få tak i."

 

Nei, Abit har sluttet å produsere Ti4400.

Komplett sa det i forumet for ca. en måned siden.

 

Kanskje også Gainward har sluttet å produsere det, er hvertfall ikke med i oversiktene på hjemmesiden til Gainward.. Og Ti4400 Golden Sample er bare med i noen av oversiktene.. ser ut som at de slutter :sad: :sad:

 

Men det blir nok enda noen som fortsetter å lage Ti4400kort, det er jeg nesten helt sikker på da.

For når Abit og kanskje Gainward slutter, må jo ASUS se at her kan de tjene marked da..

 

 

Hadde det ikke vært for at jeg fikk bestillt det siste Gainward GeForce Ti4400 fra Komplett.no(blir nok snart sendt) ville jeg nok gått for et ASUS Ti4400/DT. Så til dere som fortviler: jeg vil tro ASUS er det beste Ti4400kortet å gå for, hvis ikke noen får inn flere Gainward. :|

(ikke still meg til ansvar hvis noen gjør nå dumt da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...