Gå til innhold

Den nye Overklokking.no T-skjortertråden

sigen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her er et litt mer diskret forslag (kanskje litt kjedelig for mange) :innocent:

Men jeg er litt tilhenger av REMA1000 sin politikk, det enkle er ofte det beste.

forslag

Endret av expose2k
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt for enkelt for min del da.. Vil gjerne ha en skjorte der folk kan se på avstand at "nææh, se på OK-geeken!!" om du skjønner..? Men alikevel ikke skrike over hele LANet.. Om t-skjorten kommer skal den brukes på skolen! ;) Med andre ord, jææævlig god reklame for overklokking.no, som de burde takk oss for eller sette ned prisen på t-skjortene..! :innocent:

Skrevet

Morsomt forslag, men tviler på at det blir akseptert som offisiell t-skjorte.. Tror Overklokkinggutta er litt.. Vel, kanskje ønsker litt mer ordentlig.. "Sofistiskerte" tekster på t-skjortene sine!

Skrevet

Den enkle logoen sammen med overklokking.no som tekst øverst på høyre del av brystet, og bak står det i store bokstaver:

" Overklokking.no

Hva bencher du? "

T-skjorten må gjerne være limegrønn, eller solgul for min del, så lenge den "skriker" litt :)

Skrevet
Hva med så enkelt som Autofil T-skjorta? Logoen på venstre bryst

Overklokking.no er desverre ikke kjent nok, man må først skape seg et navn. De kan ikke makedsføre seg med instillingen at alle kjenner til nettstedet. T-skjorten må være vittig og interessant. :yes:

Skrevet

Ja, godt poeng der. Kan vel ha et slagord på lengde med det Tastynuts.com har:

"Looks good

Easy to schrew

What more

do you want?"

Morsomt å gå rundt med den, mange som kikker rart på ryggen min (har jeg fått høre :p)

Forslag til det som kan stå:

"Er du en pc-g33k?

Vil du snakke

med andre som deg?

www.overklokking.no

er stedet :thumbup: "

Noen meninger om det?

Skrevet (endret)

Da hadde jo den riktige adresse blitt hardware.no! Overklokking står for overklokking og casemodding.. ;) Trenger noe mer konkret!

Endret av Glisevask
Skrevet

Likte forslaget ditt Data_Smurfen, men enig med Glisevask: Litt annet formulering *tenke tenke*

expose2k: Litt annen formulering der også, for det stemmer ikke helt (vi tweaker ikke, vi klokker ;) )

Skrevet

To nesten vidt forskjellige ting, ja.. Er også enig i at det er bare å droppe 1337-språket! Det representerer egentlig bare plagsomme fjortisser i mine øyne.. =S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...