Gå til innhold

CS eller UT? Hva likte du best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey Zardoz!! :D husker du meg?:p

 

Og UT er og forblir mye bedre enn CS på alle mulige måter, fart, action og du trenger ikke vente på tur hvis du tilfeldigvis skulle være så uheldig og bli meid ned av knobs. CS er gjennomført d også dont get me wrong...men UT er i en helt annen liga, krever så sinnsykt mye mer av spilleren enn CS. :w00t: Og det er seff UT 99 jeg prater om :thumbup:

Hey! Gode gamle PuppetMaster :) Husker at du rundspilte de fleste på ffa`ene. Sist jeg hørte fra/om deg var du med i...Ptron? Eller har WoW tatt deg også :p

Har såvidt prøvd 1.6, men det er jo snakk om totalt forskjellig spill(estil).

UT99 4evahh :w00t:

Lenke til kommentar
Hey Zardoz!! :D husker du meg?:p

 

Og UT er og forblir mye bedre enn CS på alle mulige måter, fart, action og du trenger ikke vente på tur hvis du tilfeldigvis skulle være så uheldig og bli meid ned av knobs. CS er gjennomført d også dont get me wrong...men UT er i en helt annen liga, krever så sinnsykt mye mer av spilleren enn CS.  :w00t: Og det er seff UT 99 jeg prater om :thumbup:

Hey! Gode gamle PuppetMaster :) Husker at du rundspilte de fleste på ffa`ene. Sist jeg hørte fra/om deg var du med i...Ptron? Eller har WoW tatt deg også :p

Har såvidt prøvd 1.6, men det er jo snakk om totalt forskjellig spill(estil).

UT99 4evahh :w00t:

Hehe! Takker så mye for de gode ordene Zardoz :D

Stemmer at jeg spillte for Ptron, men nå er jeg redd at WoW har fått has på meg og fått meg til og legge UT på hylla. Men du skal ikke se bortifra at jeg tar det opp igjen, det er jo bare så sinnsyk godfølelse hele spillet :love:

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg velger UT er at jeg ikke kan fordra cs og det er så utvilsomt mer action i UT. I til legg til det så har Unreal rag dolls og flott grafikk, Cs har ingen av delene.............

Endret av Bio
Lenke til kommentar
Hey Zardoz!! :D husker du meg?:p

 

Og UT er og forblir mye bedre enn CS på alle mulige måter, fart, action og du trenger ikke vente på tur hvis du tilfeldigvis skulle være så uheldig og bli meid ned av knobs. CS er gjennomført d også dont get me wrong...men UT er i en helt annen liga, krever så sinnsykt mye mer av spilleren enn CS.  :w00t: Og det er seff UT 99 jeg prater om :thumbup:

 

CS, gjennomført? har jeg hørt det å...

 

Grunnen til at jeg velger UT er at jeg ikke kan fordra cs og det er så utvilsomt mer action i UT.

 

Samme her ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...