Gå til innhold

Starforce 3 protection!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en litt artig sak. Beste guiden til å fjerne SF3 =)

first of all, get the mini imagé.

then go to the kitchen and unplug the fridge and the oven, otherwise it´s not gonna work.

after you did that make sure that you unplug the monitor of your pc, otherwise it´s not gonna work.

now build a network with your neighbour next door ITS GOTTE BE THE NEIGHBOUR NEXT DOOR, otherwise it´s not gonna work.

after you build a network with him, go to his kitchen and unplug his fridge and his oven and then the monitor of his pc.

after you unplugged your neighbours monitor, install deamon tools on his computer and send him the mini image.

now walk back SLOW to your house, otherwise its not gonna work.

when your at home´, apply the NO ELECTRICITY PATCH on your pc and wait for 8 straight hours, otherwise it´s not gonna work.

then apply the ELECTRICITY BACK patch on your computer, but the monitor must still be unplugged, like the fridge and the oven.

now call your neighbour AT 3 P.M( don´t get the time wrong, otherwise its not gonna work) and tell him to mount the mini image.(the monitor and the fridge and the oven must be unplugged all the time at his house as well, otherwise it´s not gonna work)

now insert the backup in you unplugged drive and start the exe file.

AND THERE YOU GO!!!!

IT WORKS, al little rough business to get it to work, BUT IT WORKS..

ok the monitor must stay unplugged, but hey, it works, that´s all that counts, right?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Star Force 3 er en meget omstridt kopierings sperre som har hatt sitt inntog i PC spill den siste tiden. Det som gjør den bra er at den er ekstremt vanskelig å "bypasse", og fungerer stort sett bra! Det som er negativt er blandt annet at den legger inn en driver i systemet som kan skape en konflikt med diverse CD-Roms og liknende. Denne driveren står det ikke om noe sted i noe Licence Agreement eller liknende. Driveren blir heller ikke fjernet når man ut-installerer Spillet.

Poenget er at for å kunne komme seg forbi sperren tyr pirat kopierings samfunnet til primitive løsninger som ofte innebærer "plugg ut ditt og datt, fjern det og det, start opp uten den og den, men med akkurat sånn enhet koblet inn" osv, Feks i Splinter Cell Chaos Theory må man blandt annet plugge ut cd romms, fjerne CD-rom Drivere, og brenne spillet på en spesiell hastighet, spesiell modus, og på spesiell, spesifikk brenne cd merke og type, forså å plugge den inn i en USB 2.0 CD-Rom osv... for at det skal fungere. Hvem all verden gidder dette? :) Blir litt morsomt til slutt, og derfor syntes jeg det jeg siterte ovenfor var litt artig.

Endret av Earth657
Skrevet

Lenge siden jeg leste den, men er like bra hver gang :p

Men StarForce3 er no sjikkelig dritt.

Det skulle ikke vært lovlig å brukt det!

Det er ikke noe jeg sier for at jeg vil ha cracka spill kjappere, men fordi jeg har kjøpt et spill med StarForce3, og vet du hva?

Den crasha DVD-brenneren min!

Skrevet

Er enig at Starforce 3 er noe herk. Det burde gå en grense et sted når det gjelder sånne ting, og Starforce 3 er den grensen. Spill er dødsdyrt, og jeg hadde blitt så jævlig sur (unskyld språket) om et spill jeg brukte 400kr, ikke bare ikke funket, men også ødela en maskinvare. Ut med Starforce 3!

Skrevet
fint det finnes program som f.eks starforce nightmare :innocent:

starforce crackene har blitt brukevennlige nå, så det er ikke lengre nødvendig å fysisk koble ut cd-rom bl.a.

Skrevet
fint det finnes program som f.eks starforce nightmare  :innocent:

starforce crackene har blitt brukevennlige nå, så det er ikke lengre nødvendig å fysisk koble ut cd-rom bl.a.

Nei, dette er feil! Star Force 3 gutta fikser hull og blacklister ting omtrent hver uke! Blir vanskeligere å vanskeligere å komme seg igjennom sikkerhetsbeskyttelsen.

Skrevet

Er det noen mulighet å finne ut om et bestemt spill bruker Starforce 3 før man kjøper det? Finnes det noen liste over spill som har denne kopisperren, f.eks.? For min del er det uaktuelt å installere noe som muligens ødelegger maskinvaren min, så da vil jeg gjerne vite det på forhånd. :dontgetit:

Skrevet

Hittils er det svært få spill som har brukt det, og man får bedskjed før det installeres, hvertfall på de spillene jeg har prøvd (Bl.a. Second Sight). Men uansett er det ikke noe morsomt å kjøpe et spill for så å få vite at det bare blir rot. Blir det samme som første gangen Windows kom med EULA'n sin, og masse open-source folk gikk tilbake til butikken med PC'en.

(Hvis du sier nei til den avtalen som man må svare på første gangen man starter en PC med Windows kommer det opp en melding som ber deg gå tilbake til forhandleren ^^).

Skrevet

He he, første gang jeg ser en grundig forklaring til hvordan cracke spill, som ikke blir stengt.

Har GTR, og den har såvidt jeg vet dette systemet. Har heldigvis ikke fått noe problemer med det så langt i alle fall.

Men si meg, roter dette til firmwaren til cd/dvd spilleren, siden folk snakker om crashede disker, eller er det snakk om at man må formatere hvis så skjer?

Skrevet

codemasters bruker det ihvertfall på to av sine spill, både toca race driver 2 og colin mcrae rally 2005 har starforce 3, heldigvis finnes det et program som fjerner starforce etter at du har avinstallert spillene, starforce clean.

Skrevet (endret)

Jeg synes også det er alt for dårlig når produktene ikke er merket skikkelig. Det er umulig å se om et produkt er belemret med Starforce3 utifra cover og slikt og man blir nærmest lurt idet man kjøper produktet. Jeg ønsker å unngå å kjøpe produkt som inneholder Starforce3 men det krever nøye forhåndsundersøkelser. Dersom review'er og slikt i det minste innholder en advarsel om dette er det bra, men dette hjelper ikke kunden når han/hun står i butikken uten å ha lest alt mulig om spillet. :thumbdown:

Satte stor pris på gamer.no sin omtale av Trackmania Sunrise som opplyste om denne ulempen med produktet. Har allerede gått i fella en gang når jeg kjøpte SplinterCell Cahos Theory og det ønsker jeg ikke å gjøre igjen. :mad:

Endret av Vice

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...