havfal Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Til dere som har spillt KOTOR II: http://home.reelresearch.com/NRG/newtest.a...10L&id=32923172 Ut av denne linken lukter det litt som om det kommer en oppfølger. Dette er en undersøkelse som er gjort i samarbeid med LucasArts, med en spesiell del om KOTOR og generelt SW.
Hr. Jenssen Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Tok testen nu. Ja, det ser ut til at denne er noe Lucas-basert. Skrev at jeg var misfornøyd med alle bugs'ene i 2'ern, og den hullete historien. Sa også at de måtte gjøre spillet mer likt 1'ern, med en mye mer gjemt tvist, og en bedre hsotire. I tillegg til bedre grafikk, flere planeter, flere mini-spill, etc. Håper virkelig denne undersøkelsen hjelper til med å gjøre KOTOR III bedre. Da blir jeg meget glad, og vet at jeg var en av de som gjorde spillet bedre enn 2'ern.
edge Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 (endret) Fant en feil som gjorde at de avslørte seg og det var på spm. 15, nederste svaralt. De burde nok ha tatt med noen andre spill-makere også.. EDIT- + at det bare er LucasArts-filmer på film-spm'ene.. nesten da Endret 19. mai 2005 av Marc91
havfal Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 Mailen med undersøkelsen kom tross allt fra Lucasarts
Zippio Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Håper på opfølger... fortalte at eg ville vite hva skjedde med Revan....
gnom1 Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Ja, det hadde sannelig vært noe med et KOTOR3. Men det er jo ingen tvil at det kommer et eller annet da. Spill er fremtiden. Film er for gamlinger. Og SW er en pengemaskin. Vi kommer til å kjøpe Star Wars spill til våre barnebarn det er jeg overbevist om Mht KOTOR skjønner jeg ikke helt hvorfor de ikke lot en sequel være en sequel i stedet for noe som i praksis er et uavhengig spill satt i samme tid og rom. De kunne godt ha forsatt med Revan i et par spill til: KOTOR2 og 3 feks Siden kunne de kommet med en helt ny serie KOTOR: Return Of The Exile, og 2 og 3 seffern. Så KOTOR: Rise Of The Sith, og 2 og 3..... På den måten hadde de fått billigere utvikling og tjent mer penger, og vi hadde fått flere spill og flere god-timer med gameplay. Don't change a winning team!!!
Zippio Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Men trist nok så fikk du ikke vite så mye om hva som skjedde me Revan derfor kommer det en oppfølger som handler om både the exile og Revan som kjemper mot the real sith.... Håper dei bruker tid på den, slik at vi kan unngå en hulete historie og mange bugs.
Rampage Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Nå tror jeg man hører noen rykter i toeren at Revan ble litt pissed off da han/hun? fant ut hva som hadde skjedd og at han ble ond again... (I mot game var jeg jo en engel, men hva som egentlig skulle ha skjedd? Det vet man jo ikke helt) Noen hint: Bastilla - ond? (Du "møter" ho jo i hulene ved sith academiet) Carth - god (Admiral i republikken)
havfal Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Skrevet 23. mai 2005 Trodde det var sånn at Revan dro til utenfor Outer Rim for å kjempe mot de virkelige sithene jeg.... jaja... me får sjå
Rampage Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Det skjedde med meg når jeg spilte som god. Men det er ikke nødvendigvis slik det skjedde
havfal Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 Det skjedde med meg når jeg spilte som god. Men det er ikke nødvendigvis slik det skjedde Stemmer, man kan velge mellom å dra tilbake ti galaksen, utenfor outer rim eller blå på Malacor V. Men siden det er handlingen i KOTOR I som er lakt til grunne i II'ern tenkte jeg kanskje det var slik det skulle være i evt. III' også.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå