kverna Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Haha Vader blei eid! Måtte sette opp en liste over ting, men fant ikke "Kabinett" der Men var snill og sa det var en "Computer" *bilde* Veldig off topic men.. i tray på screenshotet har han: -Nytt hardware -Probingprogram -Windows security -Steam -mIRC -Powerstrip (skjerminnstilling/overklokking) -Norton Antivirus -Deamon Tools -MSN -Nvidia GFX-program nerd? flere som har såå mye nerdeting i tray? Faktisk windows updater Og "Ny Hardware" er mp3spilleren min som står å lader seg
razh0r Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Tenkte på min el-gitar. Han gjettet det på spm 28! Rundt spm 20 gjettet han om det var en bass-gitar!
Krankemot Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 jeg får bare svart skjerm ! noen fler som får det? mulig fordi jeg netto innstallerte firefox, og at jeg må laste ned flashplugin, hvor får jeg det?
Newt32 Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 For det første må ordet helst være engelsk og må finnes i en vanlig Engelsk / Norsk - Norsk / Engelsk ordbok.
Pasient Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Jeg tenkte på en super-smurf. På spørsmål 28 kom han med "Supermann". Skal jeg gi han creds for det?
H4ngm4N Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Det tok han 22 spørsmål å komme fram til Peronal Computer. (Tror det har noe med at jeg sa at jeg av og til tok den med meg rundt.. Jeg er jo ofte på LAN )...
svamp Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 For det første må ordet helst være engelsk og må finnes i en vanlig Engelsk / Norsk - Norsk / Engelsk ordbok. Neh, må vel ikke det vel? Hvis det er noe som ikke er der, blir det sikkert lagt til når du skriver det inn på slutten, slik at om andre tenker på det samme som deg, vil han gjette det senere, om de svarer likt som du gjorde.
razh0r Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Satan! Nå har jeg kommet til spm 17! Det kom inn en sånn dude og hvisket inn i øret hans. Jeg tenkte på et tre. Så kom spørsmålet: Is it a oak tree? Dæven! :O
Knast Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 kamerat ved siden av meg her tenkte på vagina..Spm 17: Is it a womb (morsliv, skjød, livmor) WTF??!?!?!?!? sorry at jeg quoter meg selv, men noen som har "slått" denne enda?
Killerquo Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Jeg tenkte på høytalerne mine...holdt på så lenge at jeg fikk "I'm surprized it takes this long." Så fikk jeg en liste av han der jeg kunne trykke på en knapp og så "send" og "stereo speaker" var der...den bør være godkjent eller?
ZkedaR Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Den gjettet mobil på det 20ende spørsmålet, men når ble en cd-rom brukt til og kommunisere a?
mushi Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 han gjettet at jeg tenkte på en tiger, litt skummelt ja det var det første han spurte om på spørsmål 20.
Dahl Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Uh. Den klarte ikke gjette Screwdriver og nå kommer jeg ikke forbi spørsmål 1 når jeg reutfordret han. Nå bare spør han om det er en Mechanical Pencil og vil ikke gå til spm2 når jeg trykker Nei Trykk F5.
Nevnarion Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Har prøvd lignende ting før. Den her sugde i forhold. Når jeg tenkte på en PlayStation så kom han først fram til at det var en bilradio. Etterpå konkluderte han med at det var en DVD-spiller. Det var det nærmeste han kom.
Erren Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Den gjetta ikke giraff engang Det går visst gått nedover for the dark side i det siste.. Verste 20 Q jeg har vært borti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå