Gå til innhold

Utfordre Vader (snakker seff om Star Wars)

Ni kon

Anbefalte innlegg

Skrevet
Haha Vader blei eid! Måtte sette opp en liste over ting, men fant ikke "Kabinett" der :D Men var snill og sa det var en "Computer"

*bilde*

Veldig off topic men.. :p

i tray på screenshotet har han:

-Nytt hardware

-Probingprogram

-Windows security

-Steam

-mIRC

-Powerstrip (skjerminnstilling/overklokking)

-Norton Antivirus

-Deamon Tools

-MSN

-Nvidia GFX-program

nerd? :p flere som har såå mye nerdeting i tray?

Faktisk windows updater :D

Og "Ny Hardware" er mp3spilleren min som står å lader seg :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok han 22 spørsmål å komme fram til Peronal Computer. (Tror det har noe med at jeg sa at jeg av og til tok den med meg rundt.. Jeg er jo ofte på LAN :p )...

Skrevet
For det første må ordet helst være engelsk og må finnes i en vanlig Engelsk / Norsk - Norsk / Engelsk ordbok.

Neh, må vel ikke det vel? Hvis det er noe som ikke er der, blir det sikkert lagt til når du skriver det inn på slutten, slik at om andre tenker på det samme som deg, vil han gjette det senere, om de svarer likt som du gjorde.

Skrevet

Satan! Nå har jeg kommet til spm 17! Det kom inn en sånn dude og hvisket inn i øret hans. Jeg tenkte på et tre. Så kom spørsmålet:

Is it a oak tree?

Dæven! :O

Skrevet
kamerat ved siden av meg her tenkte på vagina..

Spm 17: Is it a womb (morsliv, skjød, livmor) WTF??!?!?!?!?

sorry at jeg quoter meg selv, men noen som har "slått" denne enda? :p

Skrevet

Jeg tenkte på høytalerne mine...holdt på så lenge at jeg fikk "I'm surprized it takes this long." Så fikk jeg en liste av han der jeg kunne trykke på en knapp og så "send" og "stereo speaker" var der...den bør være godkjent eller?

Skrevet
Uh. Den klarte ikke gjette Screwdriver og nå kommer jeg ikke forbi spørsmål 1 når jeg reutfordret han. Nå bare spør han om det er en Mechanical Pencil og vil ikke gå til spm2 når jeg trykker Nei

Trykk F5. :)

Skrevet

Har prøvd lignende ting før. Den her sugde i forhold. Når jeg tenkte på en PlayStation så kom han først fram til at det var en bilradio. Etterpå konkluderte han med at det var en DVD-spiller. Det var det nærmeste han kom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...