Gå til innhold

Guildwars, lag filmer og hjelp til å få de på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

EDIT: Bedre kvalitet på filen nå! (har samme navn som den før)

Når jeg spilte SWG aktivt lagde jeg en hel del filmer ingame. Tenkte jeg skulle prøve å overføre den trenden til Guildwars.

Så her er mitt første forsøk. Som ble helt miss :/ kvalitet og alt ble feil.

Men det :thumbdown:

jaja, her er linken

www.ape-republikken.com/filmer og der ligger 17mai_gw. Den holder på å laste opp nå , men pga shity kvalitet (har gjort kvaliteten bedre nå) er den 3.7mb (nå er den 13mb). Skal legge opp en 13mb verson i morgen.

Håper det er flere som vil prøve seg fram med å lage ingame filmer, det KAN bli bra, noe denne filmsnutten desverre ikke er noe eksempel på.

PS. Jeg har brukt Fraps, du fjerner interferance med shit+ctrl+h

Endret av ~Alex~
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du får den i litt bedre kvalitet, sender du den til de som har laget Guild Wars, og forklarer hele greia rundt 17 mai! Mulig du legger den ut på hjemmesidene deres og!

Men, jeg har prøvd meg før på å lage filmer til spill (da prøvde jeg i R:TW), men er ikke noe flink på det :). Men men, bare vent til jpc-en min er oppe å går!

Skrevet

Ikke for å klage men den 17mai filmen hadde utrolig dårli kvalitet, eller

så kjørte noen på sykt dårli grafikk. Ellers så var det vell det at jeg ikke kunne

se noe "tog" bare en gjeng folk danse og en fyr springe rundt :!:

Skrevet

Bortsett fra utrolig bra skrivefeil (normen) og elendig kvalitet så var det helt greit. At neste film blir bedre burde ikke være et så høyt mål ;)

Skrevet (endret)

Holder på å legge opp i bedre kvalitet nå... Er ny med Adobe premiere så det er en del feil :p men som sagt, det blir bedre etterhvert.

Edit: jeg bruker fraps, har funnet ut at du kan fjerne interferance i spillet. ctrl+shit+h.. så det er potensial til filming:)

Endret av ~Alex~
Skrevet (endret)

den er på ca. 25mb noen som vet om noen andre side enn Home.no? vis noen vil ha den kan dere legge meg til på msn (fila er for stor for E-mail) [email protected]

PS. det tar tid å laste over på MSN så du burde ha litt tid for hånden!

Endret av Rofle01
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kan legge filmer på serveren min (www.ape-republikken.com)

Så lenge filmene har rimlige størelser er det bare å sende meg en PM eller send en mail til [email protected] .

Skal lage flere filmer senere, men jobber med en film fra klassetur så jeg får ikke laget noe tror jeg, men kan som sagt laste opp filmer hvis noen trenger det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...