Gå til innhold

Er dette Nintendo Revolution?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den var jo pen..

Men det nytter ikke å se slike ting på bilder.. Skal sammenligne denne og PS3 IRL før jeg sier hva som er penest :thumbs:

Endret av ThaAndre
Skrevet

Har nå vært på E3-messen og har sett den. Det er den som er avbildet. Den skal være 3-4 fire ganger raskere enn Gamecube, trådløse kontroller. Vi fikk ikke vite mer under pressekonferansen.

Skrevet
Har nå vært på E3-messen og har sett den. Det er den som er avbildet. Den skal være 3-4 fire ganger raskere enn Gamecube, trådløse kontroller. Vi fikk ikke vite mer under pressekonferansen.

Hvordan kom du inn der? Er det ikke 18-årsgrense? :hmm:

Skrevet
Det var jo nokon som vant tur til E3. Konkurranse spillmagasinet.

Trur ikkje det er nokon aldersgrense. Men kva veit vel eg.

I would like to bring my child to the show. Is there an age restriction?

E3 is open to trade only. No one under the age of 18 (including infants) will be admitted. THIS RULE IS STRICTLY ENFORCED. All E3 attendees are required to show government-issued photo I.D. (such as a driver's license or passport) upon request to verify age.

Skrevet

Ikke gå for OT nå...

Dette er Nintendo Revolution Proto Type.

Det er en del som er avklart med denne, men ikke alt, og de vil ha hjelp fra publikum og gamerne til å fullføre prosjektet.

Skrevet

Denne mystiske Aries som allerede i slutten av april sa at Nintendo ville komme med en gratis online-tjeneste, har vel sagt at Revolution er kraftigere enn Xbox 360?

Skrevet
Denne mystiske Aries som allerede i slutten av april sa at Nintendo ville komme med en gratis online-tjeneste, har vel sagt at Revolution er kraftigere enn Xbox 360?

Ja det har han sagt.

• 2 år senere...
Skrevet
Det kan hende. Ingenting er bekreftet enda, men mye tyder på at det der er ekte bilder.

Jeg synes den er utrolig fin :)

4184595[/snapback]

Jo nå er det det :p Hihi fra fremtiden!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...