ersa Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Hei. Jeg har fått tak i en autoexec.cfg-fil som fikser hitboxene i CS:S. Den inneholder disse komandoene: rate 20000 fps_max 99 r_maxmodeldecal 100 cl_interp "0.0303" cl_interpolate "0" cl_cmdrate "100" cl_updaterate "100" cl_rate "20000" Når cl_interpolate "0" er på så hakker folkene bortover, teorien min er da at folkene følger hitboxene sine. Noen måte å fikse dette på? Er det juks med disse innstillingene?
ZeZar is BACK Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Freaka hitboxer i CSS har også med modelscreatinga, dessverre!
Newt32 Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Freaka hitboxer i CSS har også med modelscreatinga, dessverre! Ja nettopp, ingen cmd's som kan endre det.
Veitafan Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Når jeg spiller pcw ol. Bruker jeg cl_interpolate "0".
Havon Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 (endret) Freaka hitboxer i CSS har også med modelscreatinga, dessverre! Så når du bruker komandoene sv_cheats 1 og sv_shoxhitboxes 2 så ser du ike at hitboxene ligger nesten perfekt oppå modellen? Ikke at j er noen som helt ekspert altså, men ser da ut som de er helt ok etter at jeg har skrevet inn de komandoene. Men du gidder ikke å forklare det du sier litt mer? Lyst til å vite mer så hadde vært kjekt Edit: fant dette på nettet Endret 18. mai 2005 av Havon
Left Blank Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 [quote name=ZeZar is BACK' date='17/05/2005 : 19:55Edit: fant dette på nettet delusional har delvis rett, men det folk klager på er at ANDRES hitboxer gjør at folk blir truffet etter de har gått rundt veggen etc. Det som mangler i bildet hans er at servern kontrollerer hvor spillernes koordinater er, ikke hitboxene. selv om du har cl_interp 0 så hindrer ikke det andre i å fucke opp dine hitboxer lokalt, det er egentlig de som har cl_interp 1 som cheater for å si det slik. men ingenting av dette nytter siden servern bestemmer hvor hitboxene er, noe som vil si at du kan ha hvilken som helst cl_interp du vil, enten treffer du eller så trffer du ikke. En annen ting er og at oppdateringene er såpass mange ganger i sekundet at på en server uten lagg med bra ping, ca 50 eller mindre, så flyttes ikke hitboxene så langt bak som sv_showhitboxes viser. jeg tror og at når folk spectater andre, og hitboxene ser messa ut, så ser de ikke et ordentlig bilde av det som skjedde, altså bildet spectatorn ser og bildet som sees i 1st person er forskjellige.
Havon Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 (endret) fikk et litt bedre bilde av saken nå joltaire:P skulle ha mekka plugin på alle servere som satte cl_interp til laveste mulige verdi hos klienten da Endret 18. mai 2005 av Havon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå