Gå til innhold

Hva er det beste produksjons yrke?


Gjest medlem-75284

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du skal tjene penger tror jeg mining/skinning er det beste, iallefall på lave level. Men da samler du råvarer og selger, altså får du ikke gleden av å lage diverse utstyr.

 

Hvilke yrker som tjener penger kommer an på forespørselen og hvilken server du er på. Jeg har lagt merke til at det av og til går "tuxedo" bølger i Ironforge på min server da halve byen vil kjøpe, mens andre ganger kan det være helt dødt.

Lenke til kommentar

Alchemy suger balle, jeg har hatt 300 i det siden level 40 (ca to måneder) og jeg har ikke tjent en dritt på det nesten.

Å samle herbs er tidkrevende og ikke minst kjedelig i forhold til mining (vi har ingen hyggelige overaskelser som Arcane Crystal eller andre ting).

Herbs går for nesten ingenting på AH, men mye nok til at det ikke er lønnsomt å kjøpe dem til alchemy, dessuten så er det ikke ofte det du trenger ligger der.

Transmute har altfor lang cooldown og vi tjener nesten ingenting på dette heller.

Det eneste jeg kan tenke meg vi kan tjene penger på er Flask buffs, men disse er sjeldne og du trenger en del herbs til dem, dessuten må du til Ras i Scholomance for å lage dem.

 

Skal beholde alchemy, men skaffe mining istedet for herbalism og se om det er mer lønnsomt (arcanite bars osv).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Skinning og mining til level 40 og alchemy og tailor fra 40.

Har du en alt. char. så blir du enchanter og tailor fra 40.

 

Kjekt med flere alt. så du kan du få ned cooldowns tidene.

Lenke til kommentar

jeg var artisan herbalist og alchemist. så bytta jeg til skinning og mining på rundt lvl 35. tjente masse penger på det og fikk råd til mount på level 40.

 

Nå er jeg level 45 og har skifta fra skinning til engineering og er artisan engineer nå ;)

 

Selvom det er lite lønnsomt syns jeg det er morsomt å bytte professions for å teste litt forskjellig =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...