graks Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 (endret) sjekk ut oppfølgern til Enemy Territory som var gratis multiplayer til rtcw,det nye spillet bruker en kraftg modifisert versjon av doom3 motoren.trodde at alle doom3 spill var mørke,men der tok jeg feil. slippet ser helt utrulig bra ut,kan ikke vente til og høre mer om det. Endret 16. mai 2005 av graks
mushi Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 ser bra ut dette, men venter til jeg ser bilder som garantert er in-game. alle spill selskaper kan alltids rendre ut fete bilder, de vil jo ha oppmerksomhet. sier ikke at det ser stygt, men at in-game bilder og videoer sier mer om grafikken som vi kommer til å spille med. det at spill med doom3 motoren ser så mørke ut er for å skape stemmning, den klarer nok å rendre ut lyse ting også, da dette har med styrken på lys kildene å gjøre.
graks Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 her er linken til pressemeldingen om spillet http://www.bluesnews.com/cgi-bin/board.pl?...&threadid=56993
Glipp Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 er dette et nytt Wolfenstein spill eller MP spill som ET er ?
graks Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 nei det er ikke ett nytt wolfenstein spill,det kommer til neste år.nei dette spillet er oppfølgern til Enemy Territory
DaChronix Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 nei det er ikke ett nytt wolfenstein spill,det kommer til neste år.nei dette spillet er oppfølgern til Enemy Territory neh, er det vel ikke, ET har jo ingenting med Quake konseptet å gjøre, men det har derimot ET: QW om du leser litt mer det eneste de har gjort er å hive inn 2 kjente navn (ET og Quake) for så å sette dem sammen. og skjønner ikke helt det her, folk kommer med reaksjoner som "wow!!!" "looking good!" ol. ol. etter å ha sett 1 render...
fenris1911 Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 trodde at alle doom3 spill var mørke,men der tok jeg feil. Når skal folk forstå at mørket i Doom 3 er eit designvalg som har ingenting med motoren å gjere?
graks Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 trodde at alle doom3 spill var mørke,men der tok jeg feil. Når skal folk forstå at mørket i Doom 3 er eit designvalg som har ingenting med motoren å gjere? hvorfor er både doom3,quake IV og prey sikkelige mørke spill.dette er det første spillet jeg har sett med lyse utendørs områder. litt mer info om grafikk delen av spillet. "Splash Damage is building Quake Wars using a heavily-modified DOOM 3 engine, with the help of id Software's MegaTexture technology, which the company says allows for crunching "millions of polygons and a gigabyte-scale texture into a single, seamless and un-tiled landscape." The game will also feature dynamic lighting, a day and night cycle, and the realistic weather, atmosphere, and vegetation effects that any reasonable gamer should demand. The fields of battle will be huge, open areas -- perhaps putting to rest concerns that the DOOM 3 engine can only handle narrow indoor scenes."
mushi Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 som jeg skrev, det er et valg de har gjort for å lage stemmning, lys styrken har ingen ting med motoren å gjøre. de kunne sikkert hatt et helt hvitt område i d3 vis de ville det...
fenris1911 Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 hvorfor er både doom3,quake IV og prey sikkelige mørke spill.dette er det første spillet jeg har sett med lyse utendørs områder. Fordi utviklarane av dei spelene vil ha det slik.
graks Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 virker som at det er id Software's MegaTexture technology som er en ny teknologi som gjør det mulig og ha store landskap utendørs.
Mr.Garibaldi Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 og skjønner ikke helt det her, folk kommer med reaksjoner som "wow!!!" "looking good!" ol. ol. etter å ha sett 1 render... Tja... Personlig sier jeg "wow" da jeg syntes konseptet for spillet hørtes morsomt ut, og gleder meg til å prøve hva jeg delvis ser som en utvikling av team fortress og videre liker hvilke muligheter dette kan gi moddere... Kunne hatt morro av å lage noe TF'esque med 2fort, Rock2 og bam4 (og andre jeg har liggende i quake mappen) lignende brett...
Windoge Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Hva har egentlig dette spillet med Enemy Territory å gjøre? Enemy Territory er jo et spill som tar for seg deler av 2. verdenskrig, mens dette ser ut som noe helt annet. Leste blant annet at man kan styre en hel mengde kjøretøy i dette spillet. Vil dette bli et spill ala Battlefield eller Battlefront, hvor man befinner seg i et slagområde med to forskjellige lag? Blir spillet gratis som ET? Blir det kun flerspillerdel, eller blir det også en enspillerdel, eventuelt en flerspillerdel med boter?
DaChronix Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 du kan oppsummere quake wars veldig enkelt: PlanetSide i Quake universet er mmofps såvidst jeg vet, om det blir noe "singleplayer" så vil jeg anta det blir veldig likt sånn som "singleplayer" er i Tribes 2
Windoge Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Kom nettop inn 2 nye skjermbilder fra spillet: http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=4365
graks Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Skrevet 18. mai 2005 sjekk ut grafikken i ansiktet på mannen i skjermbildet,ser ganske realistisk ut.
snoemann Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Kan ta og paste link til traileren i den mest aktive tråden. Det sies at hele traileren er in-game Hvis det blir co-op basert kommer dette til å ta helt av
ttt Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Kan ta og paste link til traileren i den mest aktive tråden. Det sies at hele traileren er in-game Hvis det blir co-op basert kommer dette til å ta helt av det er alt ein tråd om den traileren. men traileren er uansett bra den. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=419733&hl=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå