Gå til innhold

Fortell om din spill-idè

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg forteller jo gjerne ikke om den. Noen tølpere kunne jo stjålet ideen min og tjent grove penger. Alt jeg kan si er at det er et FPS, satt i et fiktiv land, uten innslag av sci-fi eller overnaturlige elementer og som mikser lineære og åpne brett. Spillet skal ikke revousjonere sjangeren, men heller gjøre alle aspekter så inni hampen bra. Dessuten står historien sterkt i motsetning til en rekke andre fps-spill (kremt Far Cry, Doom 3 etc.)

Og ja, det er et dødsbra spill. Jeg mangler bare noen som kan lage det ;)

Skrevet

Jeg vil vel laget et spill som er mer som SOF serien, dvs hvor du spiller mot mennesker og ikke demoner fra helvettes ild. Desverre er det ikke mange spill som SOF serien i dag så må bare vente å se.

Kanskje jeg mikser sammen et team og lager en HL2 mod :p

Skrevet

Har så mange ideer, orker ikke ramse opp alle nå :p

Men en liten ting hadde vært et NFSU spill hvor om du kræsjer bilen så blir den faktisk herpa etterhvert. Det skal være veldig realistisk, alt annet skal også bli herpa om du kræsjer i det :yes:

Skrevet

Det ville nok blitt et Assasin spill på linje med Splinter Cell og Thief, bare at banene var mer interaktive og det er mer selvplanleggeging og valg av ruter, enn helt opplagt bane.

Ellers savner jeg et godt sniper spill som kunne vært samme som enkelte Hitman missions. Bare at det hadde vært mye mer morro å planlegge alt selv...

Kort sagt, jeg ville lagd et leiemorder spill som du kan planlegge mye selv, om du vil være up-in-close leiemorder, eller om du vil sitte fra nabobyggningen og sette en kule i hodet hans derfra...

Skrevet
Lage en RPG om Vikingtiden, det hadde jo vert genialt:)

Yes, indeed!

Selv ville jeg laget en livssimulator. Du begynte som ungdom i 10. klasse og kunne selv bestemme utdanning osv. Du kunne kjøre bil rundt om hvor du ville. Bli pilot for et flyfirma og fly passasjerer til andre land. Bli taxi-sjåfør ol.

Skrevet

Seff et MMORPG satt i Cybertrons verden. Man kan lage sin egen Decepticon eller Autobot basert på G1 figurer (PvP osv som WoW) og valgene er utrolig mange, F.eks ville Decepticon typer ha basert seg på luft og Autobot basert seg på land. Selvfølgelig vil hver faction også kunne ha fly og bil folk, men den ene factionen vlle kunne spesifisere seg mer. Også som i WoW ville det være bestemte raser innenfor hver faction, la oss si 4 raser hvorav en rase i Decepricons ville kunne bli landbasert også omvendt i med en rase som fly i Autobots.

Det blir selvølgelig alt det vanlige MMORPG med tradeskills, classes og en fatnastisk verden og utforske. Dette er nok en drøm og vil aldri skje though

Skrevet

Jeg har hele tiden drømt om et spill der en kan spille i hele verden. Alle mennesker er også representert. Blir oppdatert hele tiden mens en spiller. Dra på biltur. Kjøpe mat. Bli tatt av purken. Sove. Stjele fra naboen. Sjekke opp den søte dama i oppgangen. Få seg jobb. Leke spion. Fly til USA og drepe Michael Jackson!

Skrevet

MacGyver

Du må bruke dine omgivelser, og ikke minst Duct Tape & Tyggis. MacGyver er tilbake, og akkurat som dere kjenner han fra TV. Han har sin skinn jakke, og RDA gir stemmen sin bort for og lage dette mesterverket av et spill! Spill igjennom 7 kapittler, alle som er basert på storylinen fra TV'n! Kjemp mot Murdoc, jobb med murdoc. Møt alle vennene til MacGyver fra TV'n. Alle gir sin stemme bort!

Spillet har også fotorealistisk grafikk!

Hvert eneste kapittel varer i minst 5 timer, kapittlene tar deg til steder som Sahara, LA, Jungelen, Kina og masse flere steder! Kjemp deg igjennom Phenoix Foundation, redd dine venner! I denne fantastiske spill pakken får du med to spessiele hansker! Disser brukes for og gjøre alle små MacGyverisms. Når du har klart alle kapittlene låser du opp masse ekstramateriale! Det innkluderer 7 Sesonger med MacGyver! Spillet har fått topp andmeldelser overalt! Dette er spillet du har ventet på i 20 år!

Skrevet (endret)

Enkelt:

En MMORPG hvor det ikke er noen spesiell setting. Det hele er basert på den virkelige verden. Og det skal IKKE ha månedsavgift. Det ville vært det ULTIMATE spill for meg.

Endret av Lautsprecher
Skrevet

Jeg hadde lenge en idè om et rpg spill, der du kunne vandre hvor du ville, gå inn i alle bygninger, plukke opp alt du så av gjenstander, og drepe hvem du ville, når du ville.

Et spill der du kunne ikle deg blanke rustninger, svinge skarpe sverd, og tjene til livets opphold på alle mulige måter fantasien kunne tilby.

Så en dag oppdaget jeg Morrowind, og spill-ideen min var plutselig blitt en realitet. :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...