Gå til innhold

Her kan vi diskutere båt vêret.

eivi91

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hvor jeg bor er det ikke noe båtvêr i det hele, bor i Møre og Romsdal.

Har hørt at det skyldes at USA forurenser så mye at "dritten" lander akkurat på norge. Så nå skal det bli kaldere somrer og varmere vintrer. :mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bur i nabofylke eg, her e vel stort sett det samme veire som i møre og romsdal :nei:

Sjøl syns eg regn e verst, alt blir våt og kaldt, Vind e ikkje so gale bare det ikkje kjem over 10m/s kjekt å hoppe litt på bølgene :)

Endret av alexsnader
Skrevet (endret)

Like greitt å sitte heime å sure :p Enn å prøve å lage d til på en so lite båt. Gler mej iallfall til sjølvlensing :dribble:

EDIT: Innlegg nr.50 :w00t:

Endret av eiv880
Skrevet

Gleder meg til jeg får start på motoren min og får style den opp! Begynner på stylingen etter neste helg! :D

Eiv880: Hvor i Bergen holder du til?

Bønes her.. Nordåsvannet!

Skrevet
Eiv880: Hvor i Bergen holder du til?

Bønes her.. Nordåsvannet!

Holder ikke til i Bergen jeg. Sa jeg bor i Møre og Romsdal. Har bare hørt at det regner mye i Bergen.. :cool:

Skrevet (endret)

I Nordåsen (Bergen) på 16. mai var det mer bølger enn vanlig. Gøy i begynnelsen, men ikke fullt så gøy når det begynte å sprute for alvor (spesielt ikke når båten blir lastet for mye fremme. Det var i tillegg kjølig og det blåste friskt.

Endret av endrebjorsvik89
Skrevet

Noken som såg på tv i dag om dei som sakk båten sin du dei holt på med dei 17mai saluttane? :p Eg brur ca 2 km vekk fra der det skjedde det smal godt :!:

Skiftande veir her foresten.. litt vind og skiftande veir :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...