tore_v1 Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Jeg får en feilmelding når jeg prøver å skrive inn innlegg på forumet her, skrive mailer og generelt gi firefox annen input enn bare klikk. Noen som vet hva som kan være galt? Oppgraderte akkurat til Firefox 1.04, den nyeste per dags dato... Samme feil med forrige versjon..
_Adler_ Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Hvilken feilmelding da? Kan du kanskje poste screenshot?
tore_v1 Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 Urutinert.. Feilmeldingen som tikker opp i et fint grått vindu av standard type inneholder følgende beskjed: Dokumentet inneholder ingen data... Den mener at siden er tom... Jeg er ganske sikker på at siden ikke skal være tom... hehe
RattleBattle Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=107957
RattleBattle Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Skift til Opera Eller han kan skifte til explorer, der har de heller ikke den feilmeldingen..
El Matador Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Skift til Opera Eller han kan skifte til explorer, der har de heller ikke den feilmeldingen.. Vis man først skal slå på stortromma og bruke Explorer så bruker man Avant! Bruker det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå