Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sånn, da har jeg oppdatert firmwaren. Ser jo ut til å funke fint... enn så lenge...

og nå kan jeg vel i grunnen bare lime på en "S" etter D70-tallet? eller?

 

jeje, tar med kameraet på konsert i kveld, så får vi se om oppgraderingen byr på problemer.

 

_Peter-

Lenke til kommentar
Kan det være smart å vente et par dager med å oppdatere for å se hvilke erfaringer andre har med oppdateringen, eller har Nikon testet så godt at det ikke er noen fare?

Ingen fare, har allerede testet endel selv sammen med mange andre:

 

http://www.nikonians.org/dcforum/DCForumID86/5850.html

 

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.p...15&pagenumber=1

Endret av froggyler
Lenke til kommentar
La inn den nye frimwaren jeg  også og nå kan jeg ta flere bilder med mitt 1gb kort i raw modus, kult  :dribble:

Bare bildene er i samme kvalitet som før er det greit for meg.

Du har kunnet ta like mange bilder, men telleren har vært feil.

 

:) Per

Men da er det jammen på tide at den telleren virser riktig :yes:

Ellers så ser jo den nye frimwaren bra ut, noen som har fått noen problemer så langt?

Lenke til kommentar

Kan ikke forestille meg at det skal ha noe å si for garantien. Men dersom du gjør en feil under selve oppdateringen slik at kameraet ikke vil skru seg på så kan det vel være at du må betale en Nikonforhandler for å fikse det. Oppdaterte min firmware igår og det gikk helt fint, bare å følge anvisningene til punkt og prikke.

 

-Jostien

Lenke til kommentar
har hørt at det er prob. med den nye firmwaren ved at Nikon har lagt inn en "sperre" så man ikke kan fikse på hvitebalanse etc. i PS lenger, men man må ha et av Nikons bilderedigerings prog.?

Tror ikke det gjelder D70.

Nikon svarer litt i tåka som vanlig på dette her.

 

Syntes heller de skulle ta tak i problemet med at NEF filene ikke er tapsfrie og at de legger på et matematisk median blur filter på RAW format ved NR on.

 

I steden legger de mer vekt på nye menyer :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...